Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
ihvike
HV Guru
liitunud: 31.03.2002
|
06.09.2010 16:08:11
|
|
|
Mis siin ikka teha, andmeid tagasi saada on ilmselt lootusetu ja rahaline kompensatsioon ei tule Eesti õigussüsteemis ilmselt kõne alla. Lihtsalt hea vajalik informatsioon teistele inimestele, kes peavad selle firmaga kokku puutuma. See, et info mingil hetkel kuhugi kinni jääb, on igapäevane asi absoluutselt kõigil elualadel. Kes täpselt süüdi jne - mine võta kinni.
Moraal on tähtsate andmete varundamine. Kõvaketas (eriti läpaka oma) võib igal hetkel peeti minna, kaasa arvatud sellisel moel, et ei saa sealt midagi kätte, olgu andmed kuitahes tähtsad.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 30.09.2001
|
06.09.2010 16:14:49
|
|
|
Kui garantiiremondi protokoll näeb ette, et vigane seade tuleb tootjale tagasi saata, siis tuleb seda ka teha.
Ilma selleta ei hüvitata garantii teostajale töökulu ega uue kõvakettakulu, ehk maakeeli - garantiid ei teostata.
Andmete taastamine ei ole ühegi firma ülesanne, saati siis garantiid teostava firma oma.
Jah, Servicenet oleks Flex kaudu võinud selgitada seda süsteemi paremini, et enne garantiiremonti pöördumist oleksid sa pidanud ise andmed taastama, sest vigane ketas saadetakse pea alati tootjale tagasi.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 462 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
357 |
|
tagasi üles |
|
|
naga
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2007
|
08.09.2010 09:42:35
|
|
|
Kipun arvama, et Flex paneb ise siin mäsa! Servicenet teeb alati hinnapakkumise kui nad andmeid kätte saavad. Ei tea miks nad ei peaks tegema kui see on ju nende leib!? Minu kogemus ütleb küll, et pakuvad tihti veel rohkem kui mul vaja on. Näiteks antiviirust. Flexile ilmselt öeldi, et andmeid kätte saada pole võimalik kuna kõvaketas surnud vms aga Flex ei öelnud seda oma kliendile edasi.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
08.09.2010 09:56:33
|
|
|
dataxa, andmete regulaarne varundamine on alati kliendi asi olnud. kõik kettatootjad sätestavad oma tingimustes, et loss of data on kliendi risk.
antud juhul võis keiss olla ka veel selline, et andmete taastamine oleks rikkunud ketta garantii (kunagi lasin tuttaval ketta viia konditsiooni, mis võimaldanuks korra sealt veel lugeda, tagasi sain seadme, millele oli molex otse peale joodetud + veel hunnik sildu skeemile tehtud. loetud sealt asajd saime aga ketas oleks võinud muuseumi minna )
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Võimalusel konfin ka. |
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Greco
HV vaatleja
liitunud: 26.05.2009
|
15.09.2010 14:42:13
|
|
|
naga, Vot, siis saadavad hinnapakkumise kui saavad andmeid kätte, aga kas antud hetkel saadi need kätte. Saadavad tagasi ja kõik. Endal on olnud probleeme nendega. Nii et ei usu, et Flex siin jama paneb.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
ampsu
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.01.2010
|
16.09.2010 18:54:53
|
|
|
Sõbra arvuti läks sinna tolmupuhastusse ja tagasi tulles tolmu samapalju,kui ennem oli.Ütlesid ka veel,et tema arvutile ei saa panna uut videokaart(mis sest,et talle lähevad low-profile kaardid).
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Vanguard
HV kasutaja
liitunud: 14.03.2002
|
26.09.2010 14:10:46
|
|
|
Niipalju võib lisada, et ainult rist ja viletsus on selle firmaga olnud. Ei tule meelde mitte ainsatki positiivset, probleemidevaba juhtumit.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
|
ZacXz
HV kasutaja
liitunud: 13.11.2003
|
18.10.2010 12:30:48
|
|
|
Keegi asjaosalistest äkki oskab öelda, millal Tartu osakond avatakse. Võru tänavale ta tulema pidi.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
ramba
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2002
|
18.10.2010 20:18:26
|
|
|
18.10.2010
Alates tänasest on ServiceNet'il avatud teeninduspunkt Tartus, aadressil Võru tn. 3, tel. 650 4943.
Teeninduspunkti tegevus on peamiselt suunatud äriklientide teenindamisele, nii kliendi asukohas kui teeninduskeskuses. Teeninduspiirkonna alla kuulub kogu Lõuna-Eesti regioon.
Teeninduspunkt on avatud tööpäeviti 9.00 - 17.00
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
blas
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.01.2002
|
18.10.2010 20:29:27
|
|
|
Veidi uumurit kah. Tellisin eelm aasta neilt fusi s7010 vurri. Ja tuli kohale ja kiiresti ja puha...ainult pakendamine ajas muigama. Nii need vihmametsad lähevad :roll:
Spoiler
_________________ The truth is out there |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 02.08.2002
|
26.11.2010 12:29:24
|
|
|
Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
28.11.2010 09:47:41
|
|
|
wirx kirjutas: |
Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia |
Igal mõndil on alati kaks külge. Tarbijakaitseameti alatine soovitus on, et tarbijal on mõistlik pöörduda pretensioonide korral kauba müüja, mitte kolmandate isikute poole.
Kui mina oleksin kauba müüja, siis hüvitaksin ma kliendile tekitatud lisakulud ning tegeleksin antud juhtumiga ise edasi.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
ZacXz
HV kasutaja
liitunud: 13.11.2003
|
28.11.2010 17:47:54
|
|
|
wirx kirjutas: |
Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia |
Kas see 250.- eeku sellistel firmadel mitte mingi käsitlustasu pole? Seda nad võivad võtta ükskõik mis toimingute puhul, muidugi sellest enne klienti teavitades.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
lopes39
HV Guru
liitunud: 08.11.2004
|
08.12.2010 21:36:08
|
|
|
oskab ehk keegi öelda palju võib maksma minna monitori parandus ?
mul on samsung 203B 20" kuvar mis paar päeva tagasi viskas pildi tasku .. algul pilt vilkus pisut ja siis jäi mustaks, sisse lülitus nupp jäi aint vilkuma
selline viga on sellel kuvaril ka ennem olnud kuid siis sai ordi garantiis see ära parandatud aga nüüd on garantii läbi, sest ostu kuupäevast on möödas 3 aastat ja 5 kuud
tahaks lihtsalt teada umbkaudne parandus hind et siis mõelda kas on mõtet parandada
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
ramba
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2002
|
08.12.2010 22:35:50
|
|
|
Vii ORDI-sse, teevad ka tasuliselt korda kui vaja.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
09.12.2010 13:23:33
|
|
|
kui ainult lüütide viga, siis võiks miski 500-600ga hakkama saada...ise küsiks vähem isegi
samsungi osadel mudelitel kipub muidugi lüütidega koos minema ka transid, too on kallim ja keerulisem teema natuke...mõnikord ei tasu ära isegi
EDIT: tuleb meelde, et hiljuti just vahetasin sellel samal mudelil lüüdid ära ja hakkas tööle
http://www.servicenet.ee/ee/users/commercial-services/breakfixservices
saada meil, et palju läheks lüütide vahetus
samas ma vahetaks ise ja kui ise hakkama ei saa (pole jootekolbi käes hoidnud varem), lase kellelgi siit foorumist kasvõi ära teha
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
lopes39
HV Guru
liitunud: 08.11.2004
|
09.12.2010 18:27:46
|
|
|
nojah üldjuhul on mõttekas uus osta ja AK-st kus on 22 tolli kõige odavam viewsonic 1890
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
deardevil
HV vaatleja
liitunud: 18.03.2010
|
27.01.2011 21:21:33
|
|
|
Tere
Räägiksin siis oma loo.
1,5 aastat tagasi ostsin FJ Amilo 3650. Ühel kenal päeval lõpetas vist kõvaketas töö. Läppar enam ei startinud. Viisin siis arvuti servicenet-i, et probleemist selgust saada. Samal päeval juba teatati, et arvutile enam garantii ei laiene. Arvuti on meelega rikutud. Mul selle peale silmad suuremad, kui tõllarattad. Mida perset? Tädi soiub, et keegi arutil kallal käinud ja ära lõhkunud. Esimene mõte, et mõni tehnik. Siis saatis tädi mulle pildid. Miskine HDD peal asetsev plekk on kruvikeeraja vms. ikka korralikult ära räsitud nagu oleks vihaga üritatud ära lõhkuda. Samas ise veel tädike rääkis, et vahetamist vajavad HDD ja DVD. Mõned minutid hiljem olid e-mailis ka pildid. Mulle selle pildi peale tekkis esimene tunne, et pole hullu, see pole ju minu arvuti, kusagil on viga tehtud. Hakkasime siis meili teel suhtlema. Tuleb välja, et ikka on minu arvuti. Ja raiuvad nagu rauda, et olen ise persse keeranud, kruvid valede kohtade peale pannud, pleki lõhkunud jne. Muidugi teema on see, et vahetamist vajavad nii DVD kui HDD. Ok, ma saan aru, kui HDD annab saba, aga fakk DVD ju ennem toimis. Fakk ma pole isegi arvuti inimene, ei tuleks isegi pähe hakata kakkuma lahti läpparit. Samas on ka see arvuti vaid minu personaalne arvuti ja keegi teine ei ole seda kasutanud. Enam ei mõista mida teha, ise ütlevad, et nemad pole süüdi ja et videosalvestisi nad ei tee oma meistrite tööst. Olen pöördunud ka oma murega Flex-i kust arvuti ostsin. Ainuke kord, kui arvutit on lahti võetud, siis tehti seda servicenetis, kui vahetati varasemalt display. Kas on kellelgi miskiseid häid nõuandeid?? Lõppu sellel lool veel ei ole ja lähen kas või kuradi maailmalõppu või keas teab kuhu, et see situatsioon mingisuguse lahenduse saaks. Ise soovitaksin sellest ettevõttest ringiga mööda käia ja kui Teil arvuti kaasas, siis ärge üle tondi risti isegi minge. Kui kellelgi on veel arvuti lõhutud, rikutud vms., siis palun võtke ühendust minuga Pm teel. Väga huvitaks, millist jama on see ettevõte varasemalt korraldanud. Sorry, kui jutt vähe segaseks jäi...ei oska seda täielikku absurdi kuidagi isegi kokku võtta. Tundub nagu see ei oleksi päriselt, sest tegelikus elus ju SELLISEID asju ei toimu.
Timo
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
28.01.2011 12:05:22
|
|
|
deardevil, kas sa neilt oled uurinud?
Fujitsu Services AS
Tööaeg: E-R 09.30 - 17.00
TALLINN Akadeemia tee 21g 6519 972
TARTU Riia 35 Tel: 733 7210
www.fujitsu.ee/
remont@ee.fujitsu.com
Fujitsu-Siemens, Samsung, Viewsonic
Flex on märkinud nemad samuti garantii teostajateks.
|
|
Kommentaarid: 705 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
541 |
|
tagasi üles |
|
|
deardevil
HV vaatleja
liitunud: 18.03.2010
|
28.01.2011 16:33:03
|
|
|
Ei ole veel. Servicenet kirjutas, et nemad ainult tuvastasid mittetoimivad osad. Garantii ei kehti nende sõnul kuna miskine plekk on ära räsitud. Seda, kas see oli juba ostes selline või rikuti see servicenet-i poolt ma ei tea. Igal juhul servicenet süüd omaks ei võta. Samas kui see plekk nüüd ongi rikutud, siis vaevalt on nõus keegi teine garantiid teostama. Kui servicenet.ga ühele poole saan, siis viin masina ka kindlasti mujale kontrolli/garantiisse.
Timo
|
|
tagasi üles |
|
|
l2bukast
HV veteran
liitunud: 19.12.2004
|
29.01.2011 01:17:49
|
|
|
Ei tea, omal käis just toshiba läppar garantiis. Kõvaketas oli ära surnud. Pandi siis uus ja tiba vist üle nädala läks kui sõnum saadeti et võite järgi tulla. Teenindus oli väga sõbralik.
_________________ 58017968 |
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
123 |
|
tagasi üles |
|
|
Porno Parm
mugavuspagulane
liitunud: 30.11.2003
|
10.08.2011 18:48:14
|
|
|
tra eelmine reede viisin HP junni garantiisse
täna juba fcking wednesday, kui kaua võib fcking ketast vahetada,
andsin ka eidele info letis no data required, pmst puhas ketas kantoss 7 peal,
siiamaani juravad sellega
seega ärge kunagi HP junne ostke, ehe sitt , laguneb igas suunas
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
HA
HV Guru
liitunud: 02.05.2005
|
10.08.2011 19:41:52
|
|
|
garantiiasjadega läheb enamus kohtades kaua...
reedel viia ja kolmapäeval juba sõimata on ka veits imelik
esiteks nädalavahetusel vaevalt midagi tehakse
pealegi garantiijuhtumite puhul ei maksa keegi neile, et nad kiiremini liigutaksid
kindel et üldse ketas rikkis? äkki kettakontroller näiteks, siis on emaplaadivahetus
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
|