praegune kellaaeg 03.06.2024 12:54:04
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Xloaded
külaline
|
04.10.2010 20:01:32
Mida te arvate "käsitlus/transpordi" tasust kui "rike" ei ole lähe garantii alla? |
|
|
Nimelt on juba saamas trendiks mida üldse ei teavitata klientidele ennem kui jama käes, ehk alles siis kui seade mingil põhjusel rikki läheb. Kui garantiilist seadet remonti toimetada ja selgub et rike pole garantiiline siis nõutakse ~800 EEK tasu lihtsalt seadme vaatamise ja väidetava transpordi eest. Kas see tundub õiglane?
Väited:
1. Kui nõutakse 800 EEK aga seadme enda hind on 400 EEK siis ei julgegi klient seadet remonti viia, aga kui klient ei tea mis seadmel viga on siis tundub remonti viimine äärmiselt riskantne, sest võid maksta oma 400 EEK-ise toote eest veel 800 EEK kuna selgus, et viga ei kuulu garantii alla ja lõpuks pead endale veel uue seadme ostma.
Siinkohal saan aru, et sedame ülevaatamine nõuab tööjõudu ja tööjõule tuleb ka palka maksta ning kui viga kliendi poolne siis tasuta tööd ei soovi keegi teha. Seega klient on süüdi ja klient peab maksma, selge sellest saaksin aru kui juhul kui viga on Garantiiline siis korvatakse ka kliendile on see siis eraisik või firma probleemid, nii moraalne kui ka materiaalne kahju mis tekkis kuna seade oli defektne sest süüdi oli ju tootja/ müüa. Hetkel vaatan kuidas julmalt ühepoolselt kasutatakse ära klienti.
Lisaks olen märganud, et kõhh kõhh Elion näiteks armastab teha liitumis lepingu ühtete tingimustega aga kui seadme remonti viid siis surutakse silme alla seade vastuvõtmise akt kus on hoopis teised garantii tingimused, tavaliselt lisatud defekteerimis tasu ja pikem aeg remondi tööde teostamiseks kui algselt ette oli nähtud.
Mida ülejäänud rahvas arvab?
|
|
tagasi üles |
|
|
eikla
HV vaatleja
liitunud: 09.02.2003
|
04.10.2010 20:10:37
|
|
|
Ehk keegi targem kommenteerib, aga mälu järgi oli esimese 6 kuu jooksul rikke tuvastamine müüja mure ehk siis ei tohiks mingit arvet tekkida..
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
04.10.2010 20:43:37
|
|
|
Käsitlustasu, kui selline, on firmadel hinnakirjas olemas. Lisaks siis firma-eeskirjad-reeglid.
Ja kui nendega on tutvutud, siis pole ka probleemi.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Xloaded
külaline
|
05.10.2010 08:33:24
|
|
|
eikla kirjutas: |
Ehk keegi targem kommenteerib, aga mälu järgi oli esimese 6 kuu jooksul rikke tuvastamine müüja mure ehk siis ei tohiks mingit arvet tekkida.. |
Ei ole kuulnudki sellest, kuigi seadmed on ka juba esimesel päeval otsa lõppenud.
Lisaks veel juurde ML *Misiganes ka antud nimele ei järgne kuna alti MicrolLink arvutite hooldusfirma pankrotis. SIis kui sina oli asja järgmise toiteplokiga mis juba 4 kord läbi põles lisaks ei hakkagi kommenteerima muu odava arvutitehnika vastupidavust küsisin ma hooldusmehelt, et see juba 4 kord kui antud asi, mis muudab voolu maha lendas, viiman millega ma sinan läksin tegi sellise paugu ja lõi kapist ka kaitsme välja nii, et terve kontor oli pime firmas, töö katkes kõigil nii äri grupis, kui programmeerijatel kui käis maha ka poole uuenduse pealt osade klientide tarkvara uuenduse paigaldus ja tööd pidi nii mõnigi mees otsast peale hakkama. Kui nüüd lugeda kokku palju antud asja, mis muudab voolu kondensaatorite lõhkemine firmale kahju tõi siis ületas see vähemalt 100 kordselt antud odava 350W asja, mis muudab voolu hinna. Pole ka harv juhus kui lisaks toiteblokile lõpetab töö ka arvuti emaplaat jne. EI hakka isegi mainima Linuxit mille osad versioonid peale ootamatud voolukatkestust "odava toiteplokki lõhkemine" totaalselt sassi lähevad. Küsisin siis sellelt ML Arvutid (pankrott ca 6 mil maksmata käibemaksu) uue nimega ML Novator OÜ tötaja, et tehas kompentseerib neile katkise asja, mis muudab voolu uuega aga kes kompetseerib meie firmale tootja praagi tõttu tekkinud töö? Siit tekibki küsimus, et mis õigusega peedistatakse klienti? kas vastutus ei peaks olema mõlemapoolne?
|
|
tagasi üles |
|
|
voyager_est
HV Guru
liitunud: 02.11.2002
|
05.10.2010 15:17:57
|
|
|
Seadusest tuleneb selline mõttekäik, et kui mingi teenuse osutamise hinnas pole eelnevalt
kokku lepitud, aga teenuse olemusest tulenevalt ei ole mõistlik eeldada, et seda teenust
tasuta osutatakse, siis on teenuse osutajal õigus saada teenuse osutamise eest õiglast tasu.
Iseküsimus on, et kas küsitav summa vastab "õiglase" kirjeldusele.
Aga vea tuvastus ei ole kindlasti oma olemuselt tasu osutatav teenus.
6-kuuline tähtaeg selle kohta, et eeldatakse müüja vastutust ja lepingu rikkumist, tähendab seda,
et kui asi enam ei tööta mingi hetk, siis nimetatud eeldusele tuginedes peab müüja probleemi välja selgitama.
Samas aga kui selgub, et probleem siiski ei lähe garantii alla, siis ongi kulude kandmise eest vastutav ostja.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|