Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Mida te arvate "käsitlus/transpordi" tasust kui "rike" ei ole lähe garantii alla? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Xloaded
külaline






sõnum 04.10.2010 20:01:32 Mida te arvate "käsitlus/transpordi" tasust kui "rike" ei ole lähe garantii alla? vasta tsitaadiga

Nimelt on juba saamas trendiks mida üldse ei teavitata klientidele ennem kui jama käes, ehk alles siis kui seade mingil põhjusel rikki läheb. Kui garantiilist seadet remonti toimetada ja selgub et rike pole garantiiline siis nõutakse ~800 EEK tasu lihtsalt seadme vaatamise ja väidetava transpordi eest. Kas see tundub õiglane?
Väited:
1. Kui nõutakse 800 EEK aga seadme enda hind on 400 EEK siis ei julgegi klient seadet remonti viia, aga kui klient ei tea mis seadmel viga on siis tundub remonti viimine äärmiselt riskantne, sest võid maksta oma 400 EEK-ise toote eest veel 800 EEK kuna selgus, et viga ei kuulu garantii alla ja lõpuks pead endale veel uue seadme ostma.

Siinkohal saan aru, et sedame ülevaatamine nõuab tööjõudu ja tööjõule tuleb ka palka maksta ning kui viga kliendi poolne siis tasuta tööd ei soovi keegi teha. Seega klient on süüdi ja klient peab maksma, selge sellest saaksin aru kui juhul kui viga on Garantiiline siis korvatakse ka kliendile on see siis eraisik või firma probleemid, nii moraalne kui ka materiaalne kahju mis tekkis kuna seade oli defektne sest süüdi oli ju tootja/ müüa. Hetkel vaatan kuidas julmalt ühepoolselt kasutatakse ära klienti.

Lisaks olen märganud, et kõhh kõhh Elion näiteks armastab teha liitumis lepingu ühtete tingimustega aga kui seadme remonti viid siis surutakse silme alla seade vastuvõtmise akt kus on hoopis teised garantii tingimused, tavaliselt lisatud defekteerimis tasu ja pikem aeg remondi tööde teostamiseks kui algselt ette oli nähtud.

Mida ülejäänud rahvas arvab?
tagasi üles
eikla
HV vaatleja

liitunud: 09.02.2003




sõnum 04.10.2010 20:10:37 vasta tsitaadiga

Ehk keegi targem kommenteerib, aga mälu järgi oli esimese 6 kuu jooksul rikke tuvastamine müüja mure ehk siis ei tohiks mingit arvet tekkida..
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 04.10.2010 20:43:37 vasta tsitaadiga

Käsitlustasu, kui selline, on firmadel hinnakirjas olemas. Lisaks siis firma-eeskirjad-reeglid.

Ja kui nendega on tutvutud, siis pole ka probleemi.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xloaded
külaline






sõnum 05.10.2010 08:33:24 vasta tsitaadiga

eikla kirjutas:
Ehk keegi targem kommenteerib, aga mälu järgi oli esimese 6 kuu jooksul rikke tuvastamine müüja mure ehk siis ei tohiks mingit arvet tekkida..


Ei ole kuulnudki sellest, kuigi seadmed on ka juba esimesel päeval otsa lõppenud.

Lisaks veel juurde ML *Misiganes ka antud nimele ei järgne kuna alti MicrolLink arvutite hooldusfirma pankrotis. SIis kui sina oli asja järgmise toiteplokiga mis juba 4 kord läbi põles lisaks ei hakkagi kommenteerima muu odava arvutitehnika vastupidavust küsisin ma hooldusmehelt, et see juba 4 kord kui antud asi, mis muudab voolu maha lendas, viiman millega ma sinan läksin tegi sellise paugu ja lõi kapist ka kaitsme välja nii, et terve kontor oli pime firmas, töö katkes kõigil nii äri grupis, kui programmeerijatel kui käis maha ka poole uuenduse pealt osade klientide tarkvara uuenduse paigaldus ja tööd pidi nii mõnigi mees otsast peale hakkama. Kui nüüd lugeda kokku palju antud asja, mis muudab voolu kondensaatorite lõhkemine firmale kahju tõi siis ületas see vähemalt 100 kordselt antud odava 350W asja, mis muudab voolu hinna. Pole ka harv juhus kui lisaks toiteblokile lõpetab töö ka arvuti emaplaat jne. EI hakka isegi mainima Linuxit mille osad versioonid peale ootamatud voolukatkestust "odava toiteplokki lõhkemine" totaalselt sassi lähevad. Küsisin siis sellelt ML Arvutid (pankrott ca 6 mil maksmata käibemaksu) uue nimega ML Novator OÜ tötaja, et tehas kompentseerib neile katkise asja, mis muudab voolu uuega aga kes kompetseerib meie firmale tootja praagi tõttu tekkinud töö? Siit tekibki küsimus, et mis õigusega peedistatakse klienti? kas vastutus ei peaks olema mõlemapoolne?
tagasi üles
voyager_est
HV Guru
voyager_est

liitunud: 02.11.2002




sõnum 05.10.2010 15:17:57 vasta tsitaadiga

Seadusest tuleneb selline mõttekäik, et kui mingi teenuse osutamise hinnas pole eelnevalt
kokku lepitud, aga teenuse olemusest tulenevalt ei ole mõistlik eeldada, et seda teenust
tasuta osutatakse, siis on teenuse osutajal õigus saada teenuse osutamise eest õiglast tasu.

Iseküsimus on, et kas küsitav summa vastab "õiglase" kirjeldusele.
Aga vea tuvastus ei ole kindlasti oma olemuselt tasu osutatav teenus.

6-kuuline tähtaeg selle kohta, et eeldatakse müüja vastutust ja lepingu rikkumist, tähendab seda,
et kui asi enam ei tööta mingi hetk, siis nimetatud eeldusele tuginedes peab müüja probleemi välja selgitama.
Samas aga kui selgub, et probleem siiski ei lähe garantii alla, siis ongi kulude kandmise eest vastutav ostja.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Mida te arvate "käsitlus/transpordi" tasust kui "rike" ei ole lähe garantii alla?
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.