Kahjuks on kurvad uudised. Haapsalu II EMV etapp jääb meil sõitmata. Auto saime tööle küll juba eelmine nädal ja esimesed katsetused olid kõik positiivsed. Siis nädala vahetusel tekkis probleem kui jahutusvedelikku oli kadunud ja see oli õli sees. Kahtlustasime alguses sisselaske kollektori tihendit aga peale selle vahetamist ja sillaregullis käimist tuli viga tagasi.
Uut plokikaane tihendit lähemalt uurides (ostsime igaksjuhuks 2tk) leidsime defekti. Tootjaga juba rääkisin, nad tunnistasid viga ja teevad uued tihendid ning lubasid ASAP posti panna. Praegu tuleb ainult loota et järgmine nädal need siia jõuavad ja on veel aega mootor kokku lapata et Tartu Dragile jõuda. Plokikaane tihendile kahjuks alternatiivi pole, originaaltihendiga kokku pannes on väga suur tõenäosus et lõhume terve mootori.
Täna hakkame mootorit uuesti lahti lappama. Jääb loota et saame jupid kätte ja rohkem uusi üllatusi ei tuleks.
Ääretult kahju tõesti. Oli plaan see nv Haapsallu just minna. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Tartu Dragi võib ka maha tõmmata, täna pole ikka tihendid jõudnud, isegi kui homme jõuavad ja ööpäevaga kokku lapata siis ei jõuaks testida/seadistada ikkagi. See võistlus vaatajatele peaks palju huvi pakkuma kuna seal toimub Läti meistrivõistluse III etapp. Ehk huvitavaid autosid mida vaadata on palju. Ise küll kohale minema ei hakka, veedan siis sellegi nädalavahetuse garaazis nii nagu ülejäänud suvi on möödunud.
Nüüd järgmine etapp on jälle Tartus, 21. august ja see on EMV III etapp ja tuleb selle aasta kõige vingem kiirendus üritus. Kuigi korraldajad muutusid see nädal alles aga asju organiseeritakse väga kiiresti ja põhjalikult. Ürituse nimi on Speedest Legends ja kohale on kutsutud palju vanu tegijaid ja välismaalt võistlejaid. Kui vähegi aega tulge Kopikale pöialt hoidma, seal võistlusel keerame kruvid lahti ja vaatame mis aega see masin suudab
Lõppude lõpuks peale suuri arusaamatusi jõudis neljapäeval kauaoodatud uus tihend Itaaliast. Kuna tihendiga asi venis siis kontrollis ka Windorf üle kaane ja tegime nii blokile kui kaanele survestus kontrolli, ning lihviti pinnad. Reedel sain kaane kätte ja nüüdseks on auto koos ja mõned pikemad käivitused tehtud. Kõik tundub hetkel hea ja homme hommikul laeme auto peale ja läheme Haapsallu testima. Hoidke siis pöialt et mingeid halbu üllatusi kuskilt ei tuleks
tobu. õiget pöialt tuleb hoida. kahte tahad hoida, siis pigem ära üldse hoia. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Eile jõudsime nii hilja koju et ei jõudnud enam teada anda.
Kui eelmine aasta oli suurel kiirusel juhtitavusega probleeme siis muudatused sildades, amortides, vedrudes ja esi stabika kaotamine on muutnud auto juhitavaks. Suurel kiirusel ei olnud enam mingit ujumist, kiskumist. Seadistasime ka auto aju päris palju ümber, pigem küll muutus uue kiirühendustega vaakumsüsteemiga asju allpool turborõhku. Koos uue boostcontrolleriga saime spoolup'i paremaks ja praegu on peale keeratud 2 bar'i ülerõhku.
Väikseid probleeme oli ikka ka, tekkis üks õlileke ja nitro süsteemis on üks ühendus katki läinud (ma ei saa aru kuidas see võimalik küll on).
Sellepärast ei saanud õigeid starte katsetada. Kui kõik hästi läheb siis proovime see nädal enne Tartu etappi veel dünosse jõuda.
Tänud Erxe'le teada andmast, meil endil läks nii kiireks et ei leidnud aega isegi korraks arvutitaha istuda.
Pikk nädalavahetus nüüd möödas. Reedel käisime Kostivere dünos seadistamas.
Mootorist saime siis 574Nm 3700 pöördel ja 420hj (350rwhp) 5800 pöördel, see siis ilma nitrota, sealt saaks vajadusel kuni 200hj juurde. Max mis siiani kasutanud oleme on küll +100hj ja seda ka stardis.
Speedest oli muidu väga vinge üritus, aga ilmataat tõmbas asjale vee peale. Sõitsime siis 2 ajasõitu, esimese ilma nitrota. Start metsikult aeglane, 60 jalga oli vist 3.2 sekundit , aga lõppkiirus 188 näitas et jõudu on juurde tulnud. Ajaks oli vist 13.8.
Teine sõit startisime nitroga, peale transbrake lahti laskmist hoidsin veel nitrot peal paar sekundit. Esimene käik käis täiesti tühja, sellest ka 60ft 2.2sek, aga lõppkiirus 189 ja uus ajarekord 12.2.
Kuna vihm lõpetas ajasõidud ja kui rada kuivatatud sai, siis hakkas varsti jälle uuesti sadama. Koosolekul otsustati kohad ajasõitude põhjal välja jagada. Saavutasime siis 16nest võistlejast 6nda koha.
Supperfinaalideks oli rada täiesti märg, startisin rahulikult, nitrot vajutasin ainult hetkeliselt paar korda. Esimene käik sai läbitud ilusti, aga teisel käigul hakkasid rattad tühja käima ja mängisin gaasiga, kolmas oli jälle ok ja sai lõpuni peal hoitud. Viljari aga suutis napilt enne lõpuandureid mööduda. Supperfinaalid lõpetati ka enneaegselt vihma tõttu.
Kokkuvõttes läks hästi, masin ühes tükis ja uus isiklik rekord.
Ilm tegi jah tiba kurja aga muidu oli suht okei üritus.. Aparaat ise on muidugi äge _________________ rat_013
#foursnow (winter driving experience) // • 013 Graphics (design / prepress / production) // •
See pühapäev toimub Haapsalus Audiklubi drag. Oleme ka kohal ja kui ilm ja tehnika lubab, proovime jõuda uude sekundisse.
Tänaseks muudetud natuke aju settinguid, vaadatud üle kõik poldid/mutrid, uus alumiiniumist veepumba ratas (et rihm ei paneks enam putku) ja muid pisiasju.
Selle kuu plaanides on veel Tartu drag 18. september ning Tartu Motoshow mis toimub 24-26 september. See aasta on oodata väga suurt ja külastajaterohket (korraldaja ootab 15 000 pealtvaatajat) näitust ja praegu tundub et Kopikas on esinatud Eesti vingemate kiirendusmasinate kõrval. Täpsemalt ei tahaks veel rääkida. Kui asi on selgem, siis kirjutan lähemalt.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.