Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mTim
HV Guru
liitunud: 19.10.2004
|
09.11.2009 03:24:06
|
|
|
margipõhine käigukast...
kui nüüd kõvasti nokkida siis see ongi fiat millega sa sõidad, st litsentsi alusel toodetud venemaa tehastes...
st jokk...
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
09.11.2009 09:17:21
|
|
|
mTim, ainult et kui sa teemat hoolikalt jälgiksid, siis juunikuus paigaldati ameeriklane kolmekäiguline th-350
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
18.11.2009 09:16:32
|
|
|
ihvike kirjutas: |
Ma arvan, et siin inimesed oleks nõus oma nime all selle reeglisätte vastasele netipetitsioonile allkirja andma küll. Kui mõeldakse välja loll reegel, siis ei pea see ju ilmtingimata kohustuslikuks muutuma. Tanel teeb lehekülje "Päästa Kopikas" ja minu poolest kasvõi ID kaardiga autentimine. |
Ei ole mõtet mingeid allkirju koguda, sellest pole mingit kasu.
Ainuke lahendus oleks kopikaga sõita street klassis see, et leida mingi Lada kast, mida piisavalt tugevdades see selle ~500hp vastu peaks.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
28.01.2010 09:13:53
|
|
|
Kas Kopika projekt on seoses reeglimuudatustega maha maetud või on plaan see aasta ikka rajale veereda?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
28.01.2010 11:45:11
|
|
|
Mis reeglite muudatused see aasta on ?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
28.01.2010 11:49:45
|
|
|
Margipõhine käigukast peab olema. Kuna LADA-l või FIAT-il pole suurt momenti taluvat käigukasti, on suht mõttetu (kui mitte võimatu) osaleda konkurentsivõimeliste kiirustega (ilma et käigukast puruneks).
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
29.01.2010 01:40:14
|
|
|
Kahju . Oleks tahtnud suvel vms vaatama minna .
Miks sellised ajuvabad reeglid üldse tehti ?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
29.01.2010 01:59:24
|
|
|
BHRA peaks siinmail reegleid koostama. Eks küsi nende käest.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
29.01.2010 08:02:14
|
|
|
No selle reegli point oli autode võrdsustamine tänavaklassides, suht loogiline ju, et tänava autole ei lubata nii suuri muutusi nagu käigukasti vahetus täiesti teist tüüpi kasti vastu.
Kopkas saaks edasi sõita küll, aga mitte tänavaklassis ja suuremates klassides poleks ta selle mootoriga lihtsalt konkurentsivõimeline.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2004
|
03.02.2010 23:29:12
|
|
|
IceUul kirjutas: |
No selle reegli point oli autode võrdsustamine tänavaklassides |
Selles suhtes on sul õigus. Kui pikemalt vaadata siis ma arvan et tegelikult prooviti seda juba eelmine aasta, kui toodi 10.5" kontaktpinnaga rehvipiirang. Sellega prooviti saada Zausajevs, Viljar, Markel järgmisesse ehk vast tehtud Pro-Street klassi. Küll asi nii ei läinud ja Kaido Krum, seoses backhalfitud kerega oli ainuke, kes sinna pidi minema. Viljar ja Markel ostsid kitsamad rehvid ja sõitsid Street B-d edasi. Kuna mõlemal on all hetkel TH-400 automaatkastid siis leiti et see on kavalaim viis neid järgmisesse klassi viia. Kuigi sisse tuli ka 10 sekundi indeks, mis seda teeks niikuinii.
Kui reeglid oleks tehtud ainult "tänavasõbralikumaks", siis oleks pidanud hakkama piirama nii mootorit kui kasti. Praegu on võimalik selline versioon Ford Sierra, 5.7 V8 mootoriga ja Ford T5 manuaalkastiga. See kõik on minu arvamus.
Varsti uudiseid ka tulemas, häid või halbu, seda on veel vara öelda.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2004
|
16.04.2010 21:47:40
|
|
|
Kuigi vahepeal olid tõsised loobumise mõtted, siis praegu on hoopis häid uudiseid.
Alustame natuke vanematest uudistest. Need, kes seda teemat rohkem lugenud on, teavad et see aasta muutusid natuke street klassi reeglid. Tuli juurde punkt: 6. Sõidukil tohib kasutada kas originaalset või sama margi teiste mudelite käigukaste.
Kuna Kopikal on eelmisest aastast all Chevy automaatkast, siis rikkus see reegel algselt kõik plaanid. Sai igasuguseid variante mõeldud ja ühena tegime ka erandi taotluse avalduse BHRA'le. Suurepärase uudisena tuli sealt positiivne vastus, et võime B-klassis edasi võistelda. http://www.bhra.ee/index.php/page,2
Siis tekkis ärkamine, tegime selle aasta eelarved, hakkasime otsima sponsoreid. See viimane osutus kahjuks eriti keeruliseks, Taneliga istusime/rääkisime ja HV-ga saime eelkokkuleppe paika. Siiski oli raha puudu veel palju ja proovisime veel igasuguseid variante. Selle nädala alguseks olime mõttes juba loobunud, kuid Ladaklubi foorumist sain teada kui paljudele on see projekt hinge läinud ning Taneli opimism ja paar head ideed aitasid nüüd lõpuks otsuseni - see aasta võistleme.
Eelarve kärpisime küll minimaalseks, aga sellegi kokkusaamine on ikka veel raske, sellepärast mingeid ulme aegasid see aasta väga loota ei tasu. Esimene võistlus on juba juuni alguses ja selleks ajaks autot valmis ei jõua. Praegu on plaanitud sõita EMV teine ja kolmas etapp ja Tartu dragi 2 võistlust.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
18.04.2010 14:49:45
|
|
|
Head uudised tõesti .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
mTim
HV Guru
liitunud: 19.10.2004
|
20.04.2010 10:11:52
|
|
|
üllatav, et BHRA lasi sellise erandi läbi...
Ei oodata vist see aasta väga suurt osavõttu
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
matzz007
HV veteran
liitunud: 12.06.2006
|
21.04.2010 21:48:14
|
|
|
See on tõsiselt hea uudis, jään huviga ootama järgmist sõitu
Edu teile !
_________________ Project Wooden Case |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
Le Inc
HV Guru
liitunud: 06.09.2002
|
22.04.2010 12:58:33
|
|
|
Hehee, võimsuse ja kaalu suhe on pea sama mis mu tsiklilgi. Kahjuks pole ise kunagi veerand miili sõitnud.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2004
|
22.04.2010 22:11:20
|
|
|
Mulle tuli endale ka suure üllatusena et saime reegli erandi. Mul on väga hea meel et BHRA meile vastu tuli.
To Matzz007: Tänud. Ma sinu wooden case projekti ka jälginud, mul ka midagi sarnast käsil (Old radio to HTPC project) sellest aga kunagi teine kord.
To Le Inc: Ma arvan et kõik kes natukene kiirust armastav gearhead on, tasub vähemalt korra kiirendusvõistlusel ära käia. Praegu on selleks ideaalne variant Tartu autoklubil, kes see aasta tegi sarja tänava autodele/siklitele ja osalus ning litsentsitasud on väga mõistlikud. Rohkem infot: http://www.autoklubi.ee/dragseries Või kui kohe ei soovi võistlustulle astuda on neil ka testipäevad, see info ka kuskil seal kodulehel olemas.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
valdz
HV kasutaja
liitunud: 28.10.2004
|
25.06.2010 00:04:00
|
|
|
Vahepeal siis paar sõna progressist.
Paar nädalat tagasi jõudis lõpuks mikidemaalt pakk, mis sisaldas full manual transbrake valvebody (kasti aju, mis töötab nagu kiire järjestikkast ja lisaks stardiks esimese ja tagumise käigu korraga sisselülitamise võimalus) ning peale pikka kaalumist sai otsustatud, et võtame ka th-350 kasti kõige nõrgema jupi korraliku asenduse (hoopis teistsugune tühikäigu sidur kui originaalis, peaks juttude järgi kestma ka 700hp-d). Veel tulid spets regullitavad dragi amordid firmalt Competition Engineering.
Käigukasti juppidega oli kokkuvõttes päris suur jama, ei sobinud nad ükski sinna ilusti. Õnneks leidsime Imre'ga, kes kasti kokku pani, lahendused ja käigukast nüüdseks valmis. Amordid on muidugi usa autole mõeldud ja Ladale paigaldamiseks tuleb kinnitusi modida.
Veel oleme tegelenud väljalaske süsteemi ümbertegemisega, reeglites on sellel aastal punkt, et kõhu all ei tohi väljalase lõppeda nagu meil oli eelmine aasta. See aasta tulevad nii turbo kui wastegate otse tiivast välja Lisaks oleme ümber teinud nii elektri kui aju juhtmestikku, pidureid, silla vardaid, tulekustutussüsteemi, jahutussüsteemi jm, mis meelde praegu ei tule.
Mootori poole pealt ei olnud ka ilma üllatuseta, õnneks need saame korda. Uuendused sellest vallast, et kepsu saaled tulevad Chevy small blocki omad. Leidsime ja on paigaldamises uued lisavõllisaaled. Kaane keskmine õlirõhukanal on nüüd kummirõnga peal. Kõik kaane poldid uued 12,9 tugevusega. Turbo õlitusele tuleb eraldi õlifilter. Väntvõll teise remonti.
Osad mootori jupid peaksid nüüd veel varsti jõudma, siis saab kõik kokku lapata.
Veel uudiseid niipalju et BHRA lükkas edasi EMV II etapi 17ndalt juulilt 31.07 ja see toimub Haapsalus Kiltsil.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
25.06.2010 22:01:09
|
|
|
Millal Kiltsi etapp on?
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
25.06.2010 22:03:37
|
|
|
tsitaat: |
Veel uudiseid niipalju et BHRA lükkas edasi EMV II etapi 17ndalt juulilt 31.07 ja see toimub Haapsalus Kiltsil.
|
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Look Right
Anna vin
liitunud: 05.02.2007
|
26.06.2010 10:18:38
|
|
|
Siis on sul õigus, et võibolla jõuab vaatama
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
RassK
HV Guru
liitunud: 17.01.2007
|
26.06.2010 15:43:38
|
|
|
Hmm, võiks isegi kohale ronida
Peaasi, et kopika ära näeb
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
100 |
|
tagasi üles |
|
|
Kristoferr
HV Guru
liitunud: 26.11.2006
|
26.06.2010 15:51:20
|
|
|
Päris korralik Fiat/lada tõesti. Olen seda autot erinevates foorumites piilunud. Tubli töö
_________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga |
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
|
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
26.06.2010 18:04:14
|
|
|
Heal juhul ronin vast ise ka kohale , kui keegi viitsiks sõidutada .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
|