Üle nädala laupäevaöösiti korraldatakse Encounter' nimelist seiklusmängu TLN (ja tihti Harjumaa) piires.
Järgmine mäng on sel laupäeval.
Regamine toimub võistkondadena (suurus: ~autotäis tegudeinimesi koos mobiilse internetiga, ent alati on ka üksikhuvilistele kuskil võistkonnas koht leitud).
Lõviosa mängust on orienteerumine ja mõistatuste lahendamine (täiesti igasuguste), ning objektide ja neil koodide otsimine teiste meeskondadega võidu.
Objektid = kohad, kuhu tavainimene reeglina ise ei satu või päevavalges ronida ei julgeks, nt katused, tornid, mahajäetud hooned, punkrid, jpm. Lisaks agendiülesanded, jpm. Saab end mõnuga pingelisest töönädalast tühjaks ronida ja mõelda. Viimases mängus sain näiteks vanalinna kohviku ettekandjale abieluettepaneku teha.*
Mängu kodukas ja lühitutvustus: http://eesti.en.cx/Addons.aspx?aid=336
Loodetavasti leidub piisavalt HVlasi, kes tahaksid end proovile panna. Siis saaks HV meeskonna kokku, kasvõi üheks mänguks
*seda võimalust ma mängu raames ei garanteeri, aga võite ise iga kell seda teha
Näited paarist ülesandest:
Ülesanne:
Spoiler
Ülesanne kõigile
Pärast missiooni, mis oli Mürkale antud Encounteri poolt
, otsustas ta võtta väikse napsu. No teate ju ise - ühele napsule järgneb kiirelt teine, kolmas, neljas ja nii edasi kuni maa on must ja päts on püksis
Ja laupäevast oligi saanud kiirelt pühapäev.
Lõpuks otsustas Mürka koju Habajasse sõita. Kuna aga naps oli veel keres ja häälepaelad korralikult õlitatud, otsustas ta bussi peal laulu lahti lüüa ja pisut kaasreisijatega vestelda ning nende kulul nalja teha. Selline käitumine kaasreisijatele ja bussijuhile aga ei meeldinud ning bussijuht otsustas ta ebakorrektse käitumise eest bussi pealt maha tõsta. Kella vaadates märkas ta, et kell on 16.?4. Ta vaatas lähedal olevale loomale otsa ja ütles ’’No ja mida sa vahid? Õnnelik? Nüüd lööb naine mu küll maha."
NB: Objektil olge ETTEVAATLIKUD - võite kukkuda!!!
Mõelge ikka, kas tahate kohe spoilerit vaadata, või proovite kõigepealt ise lahendada ikka.
Vihje #1 avanes mängu jooksul kõigile 12 min 30 sek pärast:
Spoiler
Bussiga tahtis ta sõita ju nädalavahetusel Tallinnast-Habajasse. Kui leiate õige peatuse, saate ka aru, miks loom asjasse puutub.
Vihje #2 avanes kõigile .... natuke hiljem.
Spoiler
Leidke sobiva kellaajaga ja loomale sarnase nimetusega peatus Tartu maanteelt liinil Tallinn-Habaja.
Vihje #3 (mis paljastab asukoha) avaneb kõigile ... veel hiljem.
Spoiler
Objektiks on Lehmja bussipeatus Tartu maantel Assaku asulas
Objekti asukoha koordinaadid: 59°22'30.4"N 24°50'53.8"E
- seal peaksid kõik 4 koodi veel ka olemas olema. kui kohale satute, proovige neid leida
--------------- 2ne näide ühest teisest mängust:
... Sellele ülesandele eelnev mõistatus lahenes aadressil Tuisu 19 Järve piirkonnas.
Ülesanne kõigile:
Spoiler
Oi ei... Johnny ja Kelly unustasid panna tabaluku silla külge nagu traditsioonidele kohane. Õnneks oli neil veel natukene aega ja nad jõudsid käia lähima jalakäiate silla juures, mis asus lõunas ja nad kinnitasid sinna oma ühise tuleviku ja õnne märgiks tabaluku.
Vihje #1 kõigile (15 min)
Spoiler
Lähim jalakäijate sild asub minu mäletamist mööda Teist mitte väga kaugel asuva surnuaia läheduses. Võtke ette väike jalutuskäik ning paigaldage ka oma õnnelukk sillale
Vihje #2 kõigile (30 min)
Spoiler
Aadress: Rahumäe 9D kõrval sild (Rahumäe raudtee sild)
Koordinaadid: 59.39044 24.71
Ka see lukk on endiselt oma kohal olemas, kood peal ja puha.