Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
16.06.2009 16:09:34
|
|
|
0.7.1
Esmalt 512x512, soovi korral saate ise rconi kaudu muuta (kel parool olemas on).
Algusaasta 1900
http://mikk36.eu/web/ttd/data.zip (ports ronge, autosid ja lennukeid)
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
16.06.2009 16:16:30
|
|
|
Mängus sees näitab versiooniks 0.7.0
/edit: nüüd on korras, 0.7.1
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
k2bi
HV vaatleja
liitunud: 28.04.2008
|
16.06.2009 19:49:43
|
|
|
1850 algusaastaks... Ja keegi võiks pausi ka siis maha võtta. :/
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
18.06.2009 15:11:53
|
|
|
Eelmine aasta sai katsetatud ECS Vectors pakiga, kui ehk keegi veel mäletab.
Mäletamist mööda sai peamiseks peavaluks sulgevad jaamad, kuid lugedes praegu rohkem nende kohta siis saab selle kinni keerata.
tsitaat: |
General behaviour change parameter
bit 0 (value 1) - Unlimited store place. Stockpile size is 64K, industry always accepts cargoes.
bit 1 (value 2) - Endless mines. Amount of material harvested is always 0. The mine can never be exhausted.
bit 2 (value 4) - No mine closure. The mine should never close unless it is exhausted.
bit 3 (value 8) - No closure of serviced industries. Industry will never close if one of the following is true:
* transportation level is at least 1%
* any cargo is waiting on 1-st day of the month)
* the industry is build by the player.
To apply several effects, values should be summarised. For example, if a player would like to have endless mines (value 2) and keep all the mines on the map (value 4), he should put value 6 (value 2 + value 4 = 6). And another example, if a player would like to have unlimited store place (value 1), endless mines (value 2) and no closure of serviced industries (value 8), he should put value 11 (value 1 + value 2 + value 8 = 11). |
Järgmisest mängust panen vast uuesti peale selle antud sättega et jaamad ise ära ei kaoks, ka rongide pakke hakkab edaspidi ühe (või max kahe olenevalt setist) kaupa lubama.
Uuem data.zip kah, mis siis järgmine mäng käiku läheb.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
18.06.2009 16:05:04
|
|
|
Hea leid.
Aga alustaks juba reede või laupäeva õhtul sellega? Ning teeks kindlasti coop, sest üksi väga keeruline.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
18.06.2009 16:36:07
|
|
|
Coop saate vabalt teha, kasvõi nii et a'la 3 inimest ühes, 3 teises jne.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Éxxon
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.04.2007
|
18.06.2009 16:59:23
|
|
|
Mul jääb see nädalavahetus vahele. Lähen sõpradega matkama.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
18.06.2009 23:35:28
|
|
|
Vaba päev homme, misiganes kell.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
19.06.2009 00:20:10
|
|
|
Tavaliselt reede õhtul kell 1800 alustanud, aga kui kellelgi midagi selle vastu pole, siis võiks homme mõned tunnid varem teha. Näiteks 1400 alustada, mõelda läbi mida teha ja kuidas teha ning siis ehitama kukkuda?
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
19.06.2009 00:41:36
|
|
|
Mõtlemist saab palju olema alguses
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
19.06.2009 01:08:51
|
|
|
Alustaks ehitusvektoriga?
1.1) Lubjakivi +liiv -> tsement
1.2) Raud + süsi -> teras
1.3) Süsi + liiv -> klaas
1.4) Tsement + teras + klaas -> ehitus (suur)
2.1) Lubjakivi +liiv -> tsement
2.2) Süsi -> tellised
2.3) Puit -> puidutooted
2.4) Tsement + tellised + puidutooted -> ehitus
Mõtlesin alguses, et süsteemi oleks lihtsam jälgida ja tasakaalustada, kui iga vektor oleks eraldi radade peal. Aga siin tekib see probleem, et näiteks terase rongid ei lähe lõpus sama kiiruseni välja, mis sõe vms rongid.
Samas puidu- ja keemiavektoriga alustamine oleks lihtsam variant
1.1) Õli -> refinery
1.2) Refined products -> keemiatööstus + paberi tootmine
1.3) Mets -> saeveski
1.4) Puit -> paberitööstus + mööbel
1.5) Keemiatööstusest värvid + paber -> printimine
1.6) Goods mööblitootmisest ja printimisest linnadesse või kus iganes neid vastu võetakse.
2 rada peaks siin ideaalselt töötama - ühe peale goods, teise peale kõik muu. Peaksid kiirused õigeks jääma.
Kuidas see kaardil reaalselt ette võiks näha ei oska hetkel mõelda. Kunagi tegin küll lihtsustatud versiooni, kuidas kõike vedada, aga ei mäleta seda enam eriti.
Muideks võiks lubada ka kõiki tööstusi ise juurde ehitada. Saaks hiljem süsteemi lihtsustada.
Teine variant asjale läheneda oleks niimoodi selline, et panna ühte kohta kokku kõik esmased tootmishooned (ehk siis tehased, kuhu veetakse kaevandustest kraami). Sealt edasi kaardi teise otsa teine jaam kuhu saab edasi vedada esimesest põhi drop jaamast asjad. Tuleb ainult jälgida, et ühte drop ei tule kokku asjad, mis omavahel otseses seoses.
Kõige parem oleks muidugi, kui saaks neid kõike igasse mapi otsa vedada ja siis sealt edasi. Kõige efektiivsem variant.
Homme (täna) Skype ka siis. Kirjutamisega läheb pikale.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
19.06.2009 17:04:11
|
|
|
Tulge ka ECS on üsnagi fun
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
19.06.2009 19:58:54
|
|
|
Leiutasime Mikuga 2 ristmikku. Priority line'd olemas, kurvid sujuvad. Sideline pealt saab ainult äärmistele.
SLH T 16x24
SLH 4-way 28x30
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
19.06.2009 20:30:36
|
|
|
Liitun ka siis.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
TammikSi
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2006
|
19.06.2009 22:13:49
|
|
|
Peaks ka kohale vedama ennast
Üli kõv mäng
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
beyond os
HV kasutaja
liitunud: 19.03.2005
|
20.06.2009 15:36:03
|
|
|
torgin ka siis veitc, pole küll sada aastat mänginud
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
20.06.2009 15:50:25
|
|
|
ma ei saa üldse aru mida te teete (marduuhin ja mikk), jube keeruline värk
aga ma olen paras dumba ka
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
fic
HV kasutaja
liitunud: 16.08.2004
|
29.06.2009 17:31:59
|
|
|
painkillah kirjutas: |
ma ei saa üldse aru mida te teete (marduuhin ja mikk), jube keeruline värk
aga ma olen paras dumba ka |
No eks ikka sellepärast, et rongid saaksid minna kuhu tahavad. Point on selles, et mida pikema maa pealt kiiremini kauba ära viid, seda rohkem saad raha. Ning see "ühendab" teid. Kunagi tegin ka punktist A punkti B teed ning mingi aja pärast oli risustatud. Päris nauditav on mängida nii kui näed, et Su kätetöö kannab vilja ning rongid lähevad kuhu peavad. Pole teiega võrgus mänginud kuid kujutan ette, et seal eriti aretada ei anna süsteeme.
Küsin ka siin. 7.1 versioon nüüd. Kuidas teha nii, et märgistad ala ja siis arvuti ise paneb nt. parempoolseid foore selle maa peale, et ei peaks ükshaaval tippima neid. Kahepoolseid paneb vaikimisi, kuid muuta ei oska, et paneks kas vasakpoolseid või parempoolseid. Tänud kes aru sai ja aidata oskab
_________________ PhotograFICal |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
vex
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2004
|
29.06.2009 17:36:00
|
|
|
kui paned yhe ette ära, kas parem või vasakpoolse, ja siis tõmbad selle pealt edasi, siis paneb kõik samas suunas, ja eriti lihtsaks on asi tehtud veel, paned yhe paika, ja siis hoiad ctrl klahvi all ja tõmbad yhe ruudu edasi, siis ta paneb sul automaatselt esimese ristumiseni/jaamani/sillani foorid nii nagu sa panid selle esimese
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
29.06.2009 17:41:14
|
|
|
vex, autocomplete paneb sildadest ja tunnelitest probleemideta läbi. Küll aga jääb seisma, kui mõni teine foor või ristmik ette tuleb.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
vex
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.01.2004
|
29.06.2009 17:53:27
|
|
|
aga haigelt kergeks on sellised asjad tehtud, varsti saad teha copy paste kah, või siis teine variant, et saad teha omale mingid tüüp jaamad ja neid yhe klikiga paigaldada
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
29.06.2009 18:34:13
|
|
|
Copy-paste on mingis Nightly/MiniIN versioonis olemas (olnud). http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=25037
Mõnes mõttes on selline lihtsustamine hea, sest siis on palju rohkem aega korraliku süsteemi tegemiseks. Probleem on selles, et ehitamine on enamasti sama. Jaamad on ühesugused, kõigest mõningate erinevustega. Samas erinevaid lahendusi asjade vedamiseks annab korraldada. Eriti ECS'iga.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
29.06.2009 21:47:54
|
|
|
jaank,
tsitaat: |
Current rolling stock list:
Freight locomotives:
1943 - 2-10-0 TE
1960 - TEM2
1970 - M62
1976 - 2M62
2004 - 2M62M
Passenger locomotives:
1987 - TEP70
2006 - TEP70BS
DMUs and railcars:
1963 - D1
1997 - AR2
Trucks:
1987 - KAMAZ 5320 (Coal, Iron Ore, Food)
Due to my limited ammount of coding knowlage i had to make compromises.
To buy 2M62 and 2M62M you have to buy two engines and then place the second one right behind the first one.
To buy D1 you have to buy front and back heads separately and then place the 2nd head in the back of the train. |
Ei tundu just eriti asjalik.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
|