Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Kasulikud näpunäited »  quake3 mootoritega mängudes pilt tume? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
HGtafka
Kreisi kasutaja
HGtafka

liitunud: 09.07.2002




sõnum 28.06.2003 11:38:43 quake3 mootoritega mängudes pilt tume? vasta tsitaadiga

pole mõtet oma display settingud kruttida. Simply video menüüs(varjeerub, oleneb mängust) LIGHTNING tuleb panna VERTEX(tumedam variant on LIGHTMAP). Loomulikult on LIGHTMAP way ilusam kui VERTEX, kuna LIGHTMAPil on varjud ja kõik lightning reaalsem, VERTEXil on kõik "plain".
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kempi
HV veteran

liitunud: 13.01.2002




sõnum 28.06.2003 11:49:00 vasta tsitaadiga

MC Riot kirjutas:
If things are too dark, try increasing this value slightly by typing gl_modulate x (where x is any positive value). I recommend anywhere from 1 to 2.5.


See siis ühest teisest teemast! Samuti Quake 3 jaoks.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Synergy
HV kasutaja
Synergy

liitunud: 23.10.2002




sõnum 29.06.2003 19:10:13 vasta tsitaadiga

Hmm..aga kas sellisel juhul nõuab lightmap ka rohkem ressursse ? Asi selles et mu pann niigi napilt veab Q3'e ilma kiilumiseta välja, aga kui ma veel lightmapi ka paneks ...
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HGtafka
Kreisi kasutaja
HGtafka

liitunud: 09.07.2002




sõnum 30.06.2003 00:12:54 vasta tsitaadiga

jep lightmap nõuab parajalt, kui sul lahja video. Mul pole näiteks quake3'es vahet kas lightmap või vertex...
_________________
www.osomesites.com - Kodulehe teenus madala kuutasuga.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M3nthal
HV kasutaja
M3nthal

liitunud: 08.02.2003




sõnum 30.06.2003 14:31:31 vasta tsitaadiga

quake mootor on mõnus, rohkem konfigureeritav kui mingi kuradi linux lausa icon_smile.gif (õlipatsid vaikige)

näiteks r_gamma väärtust võiksid konsoolist muuta (avaneb ~ nupule vajutades) defaul on 1 hakka sealt ülespoole laksima, komakohad eralda punktiga näiteks
r_intensity väärtust võiksid kah muuta, mida suurem seda rohkem valgust seinad kumavad...


nende kahe commandiga peaksid pildi suhteliselt valgeks saama icon_smile.gif

_________________
oooo
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
deadmeat
HV kasutaja
deadmeat

liitunud: 05.12.2002




sõnum 10.07.2003 13:14:28 vasta tsitaadiga

Aitab ka r_mapoverbrightbits 5 näiteks
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Kasulikud näpunäited »  quake3 mootoritega mängudes pilt tume?
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.