Scart, Sa oled fanboy, seega ma ei imesta, et sulle ei jõua see kohale, et äkki inimesed kes ei oma RTX kaarti tahavad neid "demosi" samuti proovida oma raual koos upscalingu/FG'ga.
Seda enam, et AMD RT jõudlus on Ampere tasemel mis tähendab, et eriti upscalingust oleks jõudlusele kasu aga kui seal on ainult DLSS, siis see on kasulik ainult RTX kaardi omanikele.
Ja jällegi kui teise tootja upscalingu lisamine on nii triviaalselt lihtne nagu sa tõsimeeli usud, siis miks ei peaks neil "demodel" ka FSR ja XeSS olema?
Kui osadel mängudel ei olnud DLSS tuge kohe release ajaks, siis käis üks korralik ruigamine ja vandenõuteooria. Võta ennast kokku ükskord kurat võtaks, mängude hulk on suur ja lai, nvidia ei ole mingi monopol, kes otsustab kuidas kõik peab olema. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Topeltstandardid. Minu arvamus selles küsimuses on selge. Kõik uued mängud mis väljastatakse (olgu nad järjed, originaalid või remake'd) peaksid omama kõigi kolme tootja upscaling/FG tehnoloogiat.
Kui kirute AMD selle eest, et arendaja lisab ainult FSR siis peate kiruma ka Nvidiat, kui arendaja lisab ainult DLSS. Kõik muu on topeltstandardid ja fanboyism.
Mis järgmiseks.Kas sa hakkad A.Le Coq-i süüdistama, et nende reklaamis pole kõrval laual Saku õlu pudeleid?
Quake RTX ja Portal RTX on Nvidia reklaami projektid. Mis loogika alusel sa jõuad järeldusele, et Nvidia peaks sinna AMD softi sisse panema hakkama? Ükski ajusid omav inimene ei eelda, et tootja peaks oma reklaamis ka konkurenti reklaamima.
Starfield ja Avatar on seevastu AAA tasemel mängutootjate projektid, millele AMD ostis õiguse oma logo näidata. Täiesti teine teema. Sellel tasemel mängudel oodataks aastal 2023 , et DLSS ja FSR on mõlemad kohe alguses olemas.
Topeltstandardid. Minu arvamus selles küsimuses on selge. Kõik uued mängud mis väljastatakse (olgu nad järjed, originaalid või remake'd) peaksid omama kõigi kolme tootja upscaling/FG tehnoloogiat.
Kui kirute AMD selle eest, et arendaja lisab ainult FSR siis peate kiruma ka Nvidiat, kui arendaja lisab ainult DLSS. Kõik muu on topeltstandardid ja fanboyism.
Mis järgmiseks.Kas sa hakkad A.Le Coq-i süüdistama, et nende reklaamis pole kõrval laual Saku õlu pudeleid?
Quake RTX ja Portal RTX on Nvidia reklaami projektid. Mis loogika alusel sa jõuad järeldusele, et Nvidia peaks sinna AMD softi sisse panema hakkama? Ükski ajusid omav inimene ei eelda, et tootja peaks oma reklaamis ka konkurenti reklaamima.
Starfield ja Avatar on seevastu AAA tasemel mängutootjate projektid, millele AMD ostis õiguse oma logo näidata. Täiesti teine teema. Sellel tasemel mängudel oodataks aastal 2023 , et DLSS ja FSR on mõlemad kohe alguses olemas.
Võrdled erinevaid asju. Üks on staatiline reklaam. Teine on interaktiivne mäng.
Tootjad kasutavad oma marketingi materjalides konkurentide tooteid võrdlusena, sest see on loogiline. Kuidas saab tootja väita, et tema toode on parem kui konkurendi oma kui ta ei võrdle oma toodet konkurendiga?
Lisaks kui mängus on ainult üks upscaling tehnoloogia, siis ei saa keegi - k.a selle mängu arendaja ja sponsor täie kindlusega väita, et nende lahendus tõesti on parim.
Ainult siis kui mäng omab kõiki kolme saavad reviewerid selle üle käia ja inimesed oma silmaga veenduda milline neile kõige paremini sobib.
See ei ole vabandus, et tegu on vanade mängude või mingite "demo" projektidega. Esiteks mängu vanus ei mängi siin mingit rolli. Paljud vanemad mängud on siiani väga populaarsed. Uus ei ole automaatselt parem.
Samuti pole vabandus see, et tegu on mingite Nvidia enda "demodega". Vastupidi - kui Nvidia tahab näidata kui hea nende tehnoloogia on, siis tulebki panna sinna FSR ja XeSS juurde, et inimesed ise saaksid selles veenduda.
Tegu ei ole mingi proprietary tehnoloogiaga. FSR on open source. Kõik k.a Nvidia võib võtta ja seda kasutada võrdluseks.
Rääkimata sellest, et kui see "demo" nõuab mingit spetsiaalset rauda, siis selle levik jääb paratamatult piiratuks.
Ja ikkagi käib jutt topeltstandarditest. Ehk siis sinu meelest on ok, et indie, AA või "demo" mängudel ei ole neid "ühe klikiga" lisatavaid upscaling tehnoloogiad aga AAA mängudel peab see olema?
Ok Q2 RTX väljastati 2019 ja tollal FSR veel ei eksisteerinud. Paistab, et arendaja ikkagi pidas FSR lisamist piisavalt oluliseks: https://github.com/NVIDIA/Q2RTX/pull/145
Samal ajal siin vaidled sina ja Scart, et see pole vajalik.
Topeltstandardid. Minu arvamus selles küsimuses on selge. Kõik uued mängud mis väljastatakse (olgu nad järjed, originaalid või remake'd) peaksid omama kõigi kolme tootja upscaling/FG tehnoloogiat.
Kui kirute AMD selle eest, et arendaja lisab ainult FSR siis peate kiruma ka Nvidiat, kui arendaja lisab ainult DLSS. Kõik muu on topeltstandardid ja fanboyism.
Mis järgmiseks.Kas sa hakkad A.Le Coq-i süüdistama, et nende reklaamis pole kõrval laual Saku õlu pudeleid?
Quake RTX ja Portal RTX on Nvidia reklaami projektid. Mis loogika alusel sa jõuad järeldusele, et Nvidia peaks sinna AMD softi sisse panema hakkama? Ükski ajusid omav inimene ei eelda, et tootja peaks oma reklaamis ka konkurenti reklaamima.
Starfield ja Avatar on seevastu AAA tasemel mängutootjate projektid, millele AMD ostis õiguse oma logo näidata. Täiesti teine teema. Sellel tasemel mängudel oodataks aastal 2023 , et DLSS ja FSR on mõlemad kohe alguses olemas.
Võrdled erinevaid asju. Üks on staatiline reklaam. Teine on interaktiivne mäng.
Tootjad kasutavad oma marketingi materjalides konkurentide tooteid võrdlusena, sest see on loogiline. Kuidas saab tootja väita, et tema toode on parem kui konkurendi oma kui ta ei võrdle oma toodet konkurendiga?
Lisaks kui mängus on ainult üks upscaling tehnoloogia, siis ei saa keegi - k.a selle mängu arendaja ja sponsor täie kindlusega väita, et nende lahendus tõesti on parim.
Ainult siis kui mäng omab kõiki kolme saavad reviewerid selle üle käia ja inimesed oma silmaga veenduda milline neile kõige paremini sobib.
See ei ole vabandus, et tegu on vanade mängude või mingite "demo" projektidega. Esiteks mängu vanus ei mängi siin mingit rolli. Paljud vanemad mängud on siiani väga populaarsed. Uus ei ole automaatselt parem.
Samuti pole vabandus see, et tegu on mingite Nvidia enda "demodega". Vastupidi - kui Nvidia tahab näidata kui hea nende tehnoloogia on, siis tulebki panna sinna FSR ja XeSS juurde, et inimesed ise saaksid selles veenduda.
Tegu ei ole mingi proprietary tehnoloogiaga. FSR on open source. Kõik k.a Nvidia võib võtta ja seda kasutada võrdluseks.
Rääkimata sellest, et kui see "demo" nõuab mingit spetsiaalset rauda, siis selle levik jääb paratamatult piiratuks.
Ja ikkagi käib jutt topeltstandarditest. Ehk siis sinu meelest on ok, et indie, AA või "demo" mängudel ei ole neid "ühe klikiga" lisatavaid upscaling tehnoloogiad aga AAA mängudel peab see olema?
Ok Q2 RTX väljastati 2019 ja tollal FSR veel ei eksisteerinud. Paistab, et arendaja ikkagi pidas FSR lisamist piisavalt oluliseks: https://github.com/NVIDIA/Q2RTX/pull/145
Samal ajal siin vaidled sina ja Scart, et see pole vajalik.
Quake RTX ja portal RTX pole Nvidia toote reklaam vaid ainult interaktiivsed mängud? Mida ???
Ah jah . Nvidia vist ei ütelnud kunagi , et need olid toote reklaami/tutvustus projektid. Jõuluvana Jensen kinkis need lihsalt "heastsüdamest" mänguritele.
Vähemalt tunnistasid sa üles, et sa ei saa absoluselt aru, mis asi on reklaam ja kuidas reklaami edastatakse.
Arvestades, et kogu see AAA mängudest DLSS-i puudumise olemus läheb ka eelkõige AMD reklaamiprojekti ja selle projekti mõjude alla, siis on üsna selge, et sa ei saa probleemi sisust ja ka kogu teemast aru. Seega ei sa ole võimeline selle üle pädevalt arutlema, mis muudab kogu su arvamuse täiesti väärtusetuks.
Kui keegi imestab kuidas ameeriklased jõudsid selleni, et kartul võiks teravili olla , siis see Tomorrowi eelnev arutlus on ideaalne näide.
1 click ja valmis. Nvidia peab oma toote reklaamis AMD-d reklaamima. 1 käeliigutus ja A.Le Coq-i reklaamis peab olema ka Saku pudel. Üks pedaali vajutus ja Tänaku järgmise aasta võidu fotol peab olema ka Toyota masin.
See, et tootja ei pea oma konkurenti reklaamima pole oluline. Oluline on 1 click.
See , et aastal 2023 peak AAA tasemel mängus võiks DLSS ja FSR juba väljatulekul sees olla pole oluline. Nvidia ei pannud ju oma toote reklaami FSR-i sisse.
Samamoodi sünnivad ka need ajuvabad eurodirektiivid. Mingi eluvõõras kontorirott kirjutab midagi paberile kokku. Paberil on see loogiliselt ja juriidiliselt õige, aga eirab täielkult päriselus toimivat.
"Not every midrange GPU launch will get us a GTX 1060—a card roughly 50 percent faster than its immediate predecessor and beat the previous-generation GTX 980 despite costing just a bit over half as much money. But even if your expectations were low, this year's midrange GPU launches have been underwhelming."
Positiive poole pealt - energiasäästlikkus on läinud paremaks, mis tähendab jahedamaid ja vähemlärmavaid kaste.
"Not every midrange GPU launch will get us a GTX 1060—a card roughly 50 percent faster than its immediate predecessor and beat the previous-generation GTX 980 despite costing just a bit over half as much money. But even if your expectations were low, this year's midrange GPU launches have been underwhelming."
Positiive poole pealt - energiasäästlikkus on läinud paremaks, mis tähendab jahedamaid ja vähemlärmavaid kaste.
Miskipärast pole see energiasäästlikkus jahutitesse jõudnud. Nvidia 40 seeria kaartidest enamus on triple-slot või paksemad vs dual-slot (230 vs 113).
Sellega kaasneb jahuti suurem raskus ja tõuseb kaardi hind. Loodetavasti on need siis vähemalt vaiksed ja jahedad...
Need paksud jahutid suure tõenäosusega kuna alguses oli suurema nm vahvel plaanis. Suurem jahutus reeglina ka parem, ei näe põhjuks kurtmiseks kui just ei aja taga võimalikult tillukest arvutikasti, aga no neil viimastel alati hädasid hoolimata triple slot jahutuse olemasolust
Mulle konkreetselt on see visuaalne pettumus. Sama rauaga saab imelist tänapäevast graafikat nautida, vs portali väiksed kuubik siseruumid oma rtxi-ga. Täielik antireklaam rtx-ile imo. _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Need paksud jahutid suure tõenäosusega kuna alguses oli suurema nm vahvel plaanis. Suurem jahutus reeglina ka parem, ei näe põhjuks kurtmiseks kui just ei aja taga võimalikult tillukest arvutikasti, aga no neil viimastel alati hädasid hoolimata triple slot jahutuse olemasolust
Ära näe vaeva. Tomorrow teab väga hästi ise ka, et kõik tootjad ehitasid 4090 jahutid 600w speci järgi, mille Nvidia vahetult enne launchi 450w peale lukustas, kuna ei olnud mingit mõtet üle selle suruda, sest AMD'ist nagunii mingit vastast ei ole. Alumised kaaardid olid samamoodi juba disainitud tuntavalt suurema TDP järgi ja mitte keegi ei hakka juba valmistatud ja toodetud kaarte või disaine ümber tegema kui liinid töös. Muidugi reaalses elus tähendab see silent kaarte, aga mida tüübid sellest teavad, kes pole elu sees Ada'd näinud.
---
Nvidia might run the market, but AMD does this one thing better https://www.xda-developers.com/amd-does-one-thing-better/ _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Nii on jah. Lisaks Nvidia GFE nõuab veel konto loomist ja sisselogimist et üldse saaks kasutada. Nvidia draiverid vajavad NVCleanstall proge, et koos draiveritega miljon asja ei paigaldaks, sest draiveri installer ei lase ise kõike valida.
See, et featuurid on killustunud kolme eri programmi vahel on veel väike asi. ReBAR toimib whitelisti alusel ainult.
Üks featuur mida AMD'l ei ole on Digital Vibrance. Sellega saab pmst värvi juurde keerata ilma gamma jms paigast ajamata. Muidugi see pole realistlik kui värvid on nii erksad aga siiski ma tunnen, et vaikimisi värvid on liiga tuhmid. DV on mul pandud +65%
Nii on jah. Lisaks Nvidia GFE nõuab veel konto loomist ja sisselogimist et üldse saaks kasutada. Nvidia draiverid vajavad NVCleanstall proge, et koos draiveritega miljon asja ei paigaldaks, sest draiveri installer ei lase ise kõike valida.
See, et featuurid on killustunud kolme eri programmi vahel on veel väike asi. ReBAR toimib whitelisti alusel ainult.
Üks featuur mida AMD'l ei ole on Digital Vibrance. Sellega saab pmst värvi juurde keerata ilma gamma jms paigast ajamata. Muidugi see pole realistlik kui värvid on nii erksad aga siiski ma tunnen, et vaikimisi värvid on liiga tuhmid. DV on mul pandud +65%
Tundub, et su tagasisidet võeti kuulde ja leiti mingi lahendus 12 tunniga
Nii on jah. Lisaks Nvidia GFE nõuab veel konto loomist ja sisselogimist et üldse saaks kasutada. Nvidia draiverid vajavad NVCleanstall proge, et koos draiveritega miljon asja ei paigaldaks, sest draiveri installer ei lase ise kõike valida.
See, et featuurid on killustunud kolme eri programmi vahel on veel väike asi. ReBAR toimib whitelisti alusel ainult.
Üks featuur mida AMD'l ei ole on Digital Vibrance. Sellega saab pmst värvi juurde keerata ilma gamma jms paigast ajamata. Muidugi see pole realistlik kui värvid on nii erksad aga siiski ma tunnen, et vaikimisi värvid on liiga tuhmid. DV on mul pandud +65%
Tundub, et su tagasisidet võeti kuulde ja leiti mingi lahendus 12 tunniga
The NVIDIA app beta is a first step in our journey to modernize and unify the NVIDIA Control Panel, GeForce Experience, and RTX Experience apps. Stay tuned to GeForce.com for more updates on the NVIDIA app.
tsitaat:
Operating System: Windows 10, Windows 11
RAM: 2GB system memory
Disc Space Required: 600 MB
Driver: GeForce 551.52 Driver or later
CPU:
Intel Pentium G Series, Core i3, i5, i7, or higher.
AMD FX, Ryzen 3, 5, 7, 9, Threadripper or higher.
GPU:
GeForce RTX 20, 30, and 40 Series GPUs
GeForce GTX 800, 900, 1000, 1600 Series GPUs
GeForce MX100, MX200, MX300, 800M, and 900M GPUs.
Hetkel siis Beta versioon veel.
Proovin järgi ja annan teada.
tsitaat:
The NVIDIA app requires data to configure your graphics card and application settings for the best gaming, content creation, and design experience. We need to know your PC’s hardware and software configuration, installed games and creative/design apps, game and app settings and performance data, usage metrics of the NVIDIA app, and geographical region.
We use this data to optimize your application settings, deliver software and content updates, improve application features, redeem codes for free games, and comply with local privacy laws.
Our privacy policy explains what data we collect and what we do with it. You may configure privacy options in the NVIDIA app Settings menu.
Esmamuljed on head. Paigaldab väga kiiresti. Ei ole mingi 1MB web installer mis taustal veel mitu giga alla laeb.
Kaks lisateenust paigaldatakse samuti:
NVIDIA FrameView SDK service
NVIDIA LocalSystem Container
Kokku võtavad selle programmi põhi ja alamprotsessid umbes 400MB RAM taustal. Prose kasutus on vähem kui protsent. Kettakasutus paistab tõesti jäävat 600MB kanti kiirel vaatlusel.
Positiivne on see, et sisselogimine on vajalik ainult auhindade jms jaoks.
Paraku nt RTX Broadcast tuleb ikkagi eraldi alla laadida ja installida. Sama ka ICAT, FrameView jne lisadega.
Tundub realistlik mitte nagu see steami jama, kus AMD praktiliselt ei eksisteeri. Konkurentsi mõttes on halb, et Intel pole suutnud oma turuosa 1% pealt suurendada.
Nvidia on küll kaotanud paar protsenti turuosa aga on ikka praktiliselt monopol 80% peal.
kui sul on parim feature, pole vaja konkurente karta
See statement (käis küll DLSS kohta) aegus nagu hapuks läinud piim . Tuleb välja, et kui keegi ohustab Nvidia rahakotti, siis Nvidia tormab kohe blokeerima.
Jutt käib siis CUDA emulatsioonist AMD ja Inteli kaartidel mis ohustab Nvidia turupositsiooni.
Kuigi väidetavalt ei peaks parima feature omanik konkurente kartma...
Vaevalt consumer segmendis asi erinev oleks kui keegi häkiks DLSS jooksma AMD ja Inteli kaartidel.
Tuleb välja, et kui keegi ohustab Nvidia rahakotti, siis Nvidia tormab kohe blokeerima.
Jutt käib siis CUDA emulatsioonist AMD ja Inteli kaartidel mis ohustab Nvidia turupositsiooni.
Ma pakuks see teema on rohkem kommunismimaal toodetud GPUde vallas
Vaevalt neid mingid EULA'd kotivad isegi firmade tasemel. Kui saavad sarnase jõudluse odavamalt siis kopeerivad, piraadivad ja varastavad nii, et vähe pole.
Ehk seda Nvidia kardabki, et kui CUDA jooksutamiseks, pole Nvidia rauda enam vaja, siis nad kaotavad hulka raha.
Tundub realistlik mitte nagu see steami jama, kus AMD praktiliselt ei eksisteeri. Konkurentsi mõttes on halb, et Intel pole suutnud oma turuosa 1% pealt suurendada.
see peaks olema kõik kaardid, consumer on vaid üks osa.
muuhulgas on amd-l suuresti 23q4 lisandunud mi300 seeriat, mis kindlasti müüb nagu soojad saiad.
consumeri osas nvidia poolelt tuleb ilmselt arvestada ka sellega, et suurem osa q4 oli superite jutt üleval. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Sai hiljuti AMD graafikadraiverit uuendatud läbi Adrenalin kontrollpaneeli ja ei nõuagi enam restarti Mitte, et mul seda restarti raske teha oleks, kuid huvitav areng. Pole sellist asja veel kunagi näinud Windowsi ajaloo jooksul. Siiani on graafikadraiveri install/uuendus = restart.
Versioon 24.1.1 siis. Mingi eelmise 23.x-ga nõudis veel restarti, seega tundub olema suht hiljutine muutus. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kui XTX välja võtta, siis AMD 7xxx seeria väga kedagi ei huvita, sest edasiminek jõudluses on võrreldes 6xxx seeriaga liiga pisku. XTX ostjaskond on väike. Ise sain ühe XTX järelturult 700'ga ja see hind oli ok, aga üle selle hinna ei oleks enam huvitanud. Pole mingi üllatus, et viimane põlvkond ei müü. Rahvas istub oma 3-4a vana raua otsas õnnelikult edasi või suuremate soovidega isikud kolivad rohelise peale üle. _________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium) Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.