Pole hullu, saab Rail Baltica valmis ja kohe näete kuidas hordid hakkavad rongiga euroopast tulema ja majandust turgutama _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Õlle jätaks vahele, aga Soomes töötab autorong hästi
Õhtul Helsingis rongile autoga peale ja hommikul väljapuhanuna Rovaniemis maha. Magad muidugi mitte autos, vaid ikka kupeevaguni voodis
Rongile pealesõitu näeb näiteks mu enda tehtud videos
Aga kui autorongi Railbalticale ei tule, siis mõttetu
Karvane tunne, et lennundus kohitsetakse rohepöörde sildi all ära, maksud tõstetakse taevasse, ehk oled sunnitud rongiga edaspidi tiksuma, autoga või ilma. _________________ HV valuutakalkulaator
Karvane tunne, et lennundus kohitsetakse rohepöörde sildi all ära, maksud tõstetakse taevasse, ehk oled sunnitud rongiga edaspidi tiksuma, autoga või ilma.
Juba on - nt Pransusmaal ei anta liinilube siselendudele mida saaks asendada kuni 2.5h rongisõiduga. Mis iseenesest ei ole kohutav plaan, kuid teeb lennureisid kallimaks (ühelt poolt ettevedu ja teiselt poolt väiksem lennujaama kasutus mis viib tasud veelgi kõrgemaks). Sakslased tõstsid hüppeliselt lennujaama tasusid (jõustuvad maist) mis muudab ka euroopast välja minevaid lende oluliselt kallimaks (Frankfurt ja München on siiski suuremad sõlmjaamad)
Lisaks mängitakse hetkel väga üheselt lennundusturgu lähis-ida vedajate kätte, juba hetkel on majanduslikult mõistlik tankida seal nii palju kui võimalik (st. maanduda pea, et maksimumkaalus) ja euroopas jätta kütus ostmata (või osta minimaalselt). Igasugune muu pardal olev mudru on juba kah suuresti kaasas - odavam tööjõud. Teiselt poolt lahendatakse nii ära lennundust pitsitav pilootide puudus - aasia lennufirmad ostavad lääne piloodid üle, pealekasvu eriti ei tule ja ega ülearu siis saagi ju lennata...
Kui rong + autopilet tuleb odavam kui lennupilet + autorent, siis on asjal jumet isegi.
x2
Ma väga-väga ootaksin seda lahendust. Igal aastal ikka autoga käinud eurotripil, aga see transiit väsitab. Samas Poola on muidugi ka lahe riik ja olen seda ka avastamas käinud. _________________ Rakvere parasiit
Niipalju kui ma neid dokke lugesin, siis vähemalt Ülemistele pidi tulema autode laadimisplatvorm.
Mingi 2a tagasi vist oli teema, kus nad kogusid ideid. Tahtsin ära märkida, et autorongi vastu oleks kindlasti huvi aga siis dokke keades oli juba sees ja ma rohkem ei pushinud.
somnambuul kirjutas:
Kas keegi on lubanud Rail Balticale autorongi? Viimased uudised ei lubanud isegi otsesõitu Berliini, tuleb ümber istuda Kaunases ja Varssavis.
Varssavis ümberistumine minu mäletamistmööda oligi plaanis, Kaunases istumisega kursis pole. Ilmselt oleneb kuidas need lõigud valmivad ka.
Lõppude lõpuks ilmselt otsustavad ikkagi rahvaste massid, kus ümberistumised tulevad - infra on kallis ja keegi ilmselt seda rongi tühjana vedama ei hakka.
See on küll aastast 2013, aga kuskil uuemal ajal räägiti sama mingis telesaates. Seal artiklis on muidugi igasuguste kõrvalseisjate arvamus see Kaunase peatus.
Kas siin mõni raamatupidamise guru on?
Huvitaks kas käibemaksu arvutamisel on mingi hea tava kuidas seda teha?
Näiteks on arve toode1, toode2, toode3. Kõigil on sama km %. Kas õigem on arvutada km iga rea kohta eraldi ja ridade km kokku liita või liita ridade neto kokku ja arvutada selle pealt km? Kahe komakohani ümardades nende kahe lähenemise puhul mingid sendierinevused võivad tekkida.
mõtle juhtumile kus pole kõigil toodetel sama käibemaks
siis on rida realt arvutus ja tulemuste kokkuliitmine ainus võimalus
mkm. Saab read grupeerida km % järgi ja iga iga grupi netosummale ka km arvutada. Tõin meelega lihtsa näite, et just selliseid märkusi vältida.
niipalju kui mina raamatulidamisest tean ei tee sinu soovitud meetodil ükski raamatupidaja neid arvutusi
kellega mul pistmist on olnud, siis ikka rida realt arvutused ja tulemused seejärel kokku summeerida
see probleem saab tekkida ainult siis kui summad ümardamist vajavad, ehk hind 3 komakohaga (kütus) või mingid murdosaga kogused.
lõpptulemuse osas peaks olema mõistlikum kogu arvel käive arvutada, sest aruandluses kajastub ennekõike arve kogusumma ja selle km võiks paigas olla. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Ülemiste jaama ida küljest algav ehituslõik on 4,8 km pikk ning kulgeb kuni Lagedi tee ristumiseni Soodevahes Rae vallas. Ehituslõiku jääb ka osaline Ülemiste jaama seisupargi muldkeha ehitus, samuti tuleb osaliselt ehitada perspektiivse sõiduautode pealelaadimisjaama raudteeosa muldkeha.
Vist ikka jäi siis sisse autode pealelaadimisplatvorm.
No see annab sellele balticule ka mingi mõtte kui saan auto kaasa võtta ja keset euroopat sõita sedasi, et ei pea juhtimisele senimaani mõtlema.
Vaadates lennupiletite hindu siis ikka päris kirveks läinud. Eriti Tallinnast kust tihtipeale liin on seotud vahemaandumisega riias. Ma hea meelega ostaks bussipileti ja läheks riiga ning tuleks sealt ka bussiga tagasi aga see on ikka täielik porno. Kui okei hommikul lennujaama veel saab, siis õhtul sealt tagasi ei saa mitte mingit pidi. Kui praegu tuleb Riiast lux express 3x päevas (lisaks võiks olla ka üks hilisõhtune väljumine tegelikult, siis oleks suht okei) siis aprillist on üldse vaid 1 väljumine päevas
Ma ei teagi kas tõesti on bussid nii tühjad või mis häda aga need korrad kui mina olen bussiga riiast tagasi tulnud või sinna läinud siis on küll bussid ikka suht välja müüdud olnud _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kas siin mõni raamatupidamise guru on?
Huvitaks kas käibemaksu arvutamisel on mingi hea tava kuidas seda teha?
Näiteks on arve toode1, toode2, toode3. Kõigil on sama km %. Kas õigem on arvutada km iga rea kohta eraldi ja ridade km kokku liita või liita ridade neto kokku ja arvutada selle pealt km? Kahe komakohani ümardades nende kahe lähenemise puhul mingid sendierinevused võivad tekkida.
Viimane variant on õige. Liidetakse netosummad ja siis arvestatakse käibemaks. _________________ Rakvere parasiit
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.