Fossiilikatel vist esiosa kaalub nii palju, et nina kohe vajub allpoole ja tagumine osa jääb veepinnale üldiselt mingiks ajaks, mitte sedasi õigetpidi asendisse?
On Thursday, Volvo said it would no longer provide financial support to Polestar and would look at offloading some of its 48pc stake in the company to other shareholders, including China’s Geely. (Most of the rest of Polestar is already owned by Geely chairman Eric Li.)
aga pealemaksmise lõpetab, Geely nagunii emafirma
põhjus: EV turg näitab, et interest peak on möödas _________________ !!
No mis seal imestada, et EV turg kiratseb. Ägedad EV'd maksavad uue S klassi hinna ja keskmist palka teenivatele inimestele traskukohased EV'd on stahunnikud. Kui 40 000 on sisuliselt absoluutne minimum millest autoks nimetada kõlbav EV pihta hakkab siis mis seal imestada.
Kaalusin ka vahepeal teiseks autoks, linnasõitudeks siin võtta mingi kasutatud Model 3. Käisin paari autoplatsil proovimas, sõita oli küllaltki äge, liikusid ilusti ja dünaamika paigas. Küll aga on koostöö kvaliteet nõrk, vahed erinevate detailide vahel ebavõrdsed, värvikvaliteet nõrk, sisu odav ja nagisev, kõik plekid õhkuesed. Auto ise raske ja uimase rooliülekandega. Lisaks veel tuleb arveastada, et ma paiken Texases, kus kütuseliiter tuleb suvalisest tankklast alla 0.8$ raha kätte siis jäin ikka ICE sõidukite peale. Lisaks ma usun, et 10-15 aasta perspektiivis, tuleb hakata nendega niikuinii sõitma, seega naudin fossiile veel kuni saab.
Elekter linnadesse, mujale fossiil. Täna vähemalt. Taksod võiksid kindlasti kõik elektriga olla. Linnas vahemaad väikesed, laadimiskohti palju ja linnaelanikud sudus olla ei soovi. Mujal, maitse asi, sest elekter pole hetkel s!ttagi rohelisem.
Elekter linnadesse, mujale fossiil. Täna vähemalt. Taksod võiksid kindlasti kõik elektriga olla. Linnas vahemaad väikesed, laadimiskohti palju ja linnaelanikud sudus olla ei soovi. Mujal, maitse asi, sest elekter pole hetkel s!ttagi rohelisem.
Miks näiteks new york-is pole sisuliselt ev-sid.
Kui siis ainult hübriidid. _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Millest see tuleb, kas tehasedefekt või oleneb kuidas autot kasutada?
Transpordiameti leht näitab, et endised taksod, millele viitaks ka läbisõit 52-55k aastas ja sõiduki 5 aastase liisingu/garantii lõppemisel bisnisplaani järgi müüki lähevad.
Miks neil aku vahetatud, seda ei tea. Spekuleeriks, EL-is nõutav aku garantii 8 aastat/160 000 km, kus tehase poolt veel mingi xx% jääkmahutavus peab olema ja kui garantiiajal sõidukit piitsutada nagu homset poleks võib veel garantiikorras uue akupaki välja meelitada.
Tartu elektritaksodel oli mingi oma katusealune ka, kus päikesepaneelid katusel ja vanad akupakid salvestamas, garantiikorras vist küll vana akupakki kasutajale-omanikule ei loovutata.
Millest see tuleb, kas tehasedefekt või oleneb kuidas autot kasutada?
Kui garantiiajal soh alla 71% vist, siis tehasevahetus. Muidugi teine asi miks 200+ kkm autosid üldse hakata vaatama _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Õige eestlane ostab ikka ju ainult läbisõitu. 80k või 120k kelladel 10+ aasta vanuseid kirikuõpetaja pühapäevasõiduautosid... /s _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.