Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 418, 419, 420  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.01.2024 00:03:14 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Akukeemia lahendab selle, NIBs/SIBs/Na-ion on -20C juures sama mahutavusega ja laadimine/tühjakslaadimine ei erine toatemperatuuril toimuvast.


Hmm, aga arva, miks hübriidid praeguste temperatuuridega nii hästi performivad ? Siit ka muuhulgas vastus ühele kunagisele küsimusele, miks Toyota/Lexus kasutab "vananenud" Nimh akukeemiat oma hübriidides. Nimh ei vaja laadimiseks soojendamist, hoiab külmaga laetust isegi paremini, kui soojana. Lubavad teatud juhtudel isegi kuni -40c töövõime säilimist.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 04.01.2024 01:01:18 vasta tsitaadiga

EI tea, kahtlane, nii palju kui ma NiMh ja NiCd andmelehti näinud olen, siis ükski ei luba alla nulli laadimist nagu tüüpilisel liitiumakulgi, ilmselt leidub erandlikke elemente nagu ka liitiumi puhul, mida kannatab ka miinuskraadidel laadida, ent need pigem vähem levinud.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 04.01.2024 01:19:40 vasta tsitaadiga

Just oli artikkel kus CATL kuulutas välja, et pea (2025 a.) on tootmisvalmis naatriumi (sodium) põhine tahkeaku. Mis ei karda külma ja kannatab laadida 2x kiiremini kui praegused akud. See muidugi jutusoojaks, seni kuni osta ei saa ja ise käega katsuda. Aga arendamine käib vilgas nagu paistab sellel suunal..
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.01.2024 01:34:55 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
EI tea, kahtlane, nii palju kui ma NiMh ja NiCd andmelehti näinud olen, siis ükski ei luba alla nulli laadimist nagu tüüpilisel liitiumakulgi, ilmselt leidub erandlikke elemente nagu ka liitiumi puhul, mida kannatab ka miinuskraadidel laadida, ent need pigem vähem levinud.


Mahtuvus väheneb -30 juures kuni 50%, aga see on juba ekstreemne ja hübriid tegelikult saab seda endale lubada ka. Laadimisel NiMh ise sisemiselt soojeneb ja see aitab protsessile kaasa, liigsoojenemine on muidugi kahjulik. NiCd on natuke teine asi, aga ka sellele ei tee miinused midagi, neid akusi kasutatakse lennumasinate peal, kus negatiivsed temperatuurid on tavalised ja üleüldised temperatuurikõikumised väga suured. NiCd evib paraku mäluefekti ja on seetõttu hübriidides kasutamiseks kõlbmatu.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 11:54:00 vasta tsitaadiga

https://www.facebook.com/groups/elektriautodeestis/posts/3634423903456628/

Kohutav. Kus on ajakirjandus kui rahvas neid vajab?

Equinox kirjutas:
Just oli artikkel kus CATL kuulutas välja, et pea (2025 a.) on tootmisvalmis naatriumi (sodium) põhine tahkeaku. Mis ei karda külma ja kannatab laadida 2x kiiremini kui praegused akud. See muidugi jutusoojaks, seni kuni osta ei saa ja ise käega katsuda. Aga arendamine käib vilgas nagu paistab sellel suunal..


Hiina turul on müügil (kohe tarnes) VAGi enamusosalusega seeriatootmises naatrium-keemial põhinev akuga masin. ID.2 või ID.1,5 põhimõtteliselt.
https://carnewschina.com/2023/12/27/volkswagen-backed-jac-yiwei-ev-powered-by-sodium-ion-battery-starts-mass-production-in-china/

Erinevalt LiFePO4 mis polnud rahaliselt nii soodne ega populaarne konservatiivsete poliitkute seas nagu gaas ja kivisüsi ja õli on naatriumakude arendus ka mujal maailmas töös ning pole kõik hiinlastele maha müüdud ette.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium-ion_battery

Edit: https://electrek.co/2024/01/03/quantumscapes-solid-state-batteries-pass-latest-test-500000-km-range/
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.01.2024 12:27:13 vasta tsitaadiga

Mida sa heietad, müü mulle sellise akuga masin täna ja ma annan sulle oma raha. Senikaua kuni ma seda osta ei saa, siis ma lihtsalt sõidan oma pommikindlate hübriidega edasi, säästan hulga raha, aega ja närve.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrek67
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 12:32:45 vasta tsitaadiga

Minu auto -15 kraadiga akut igatahes ei küta, ei laadimiseks(AC) ega sõites. Selliste krõbedate ilmadega arusaadav ju, et lühikesi otsi sõites range 35-40% madalam, kuskilt peab ju see on/off reziimis salongi soojendamise energia tulema. Kolmas talv endal elektrikaga ja kõik ikka same same ehk rahul.
Panen manusena ka pildi akutempist, üleeile tehtud ja pärast kokku 15km linnavahel ringi sõitmist kus näha, et aku kenasti miinuses omadega.


Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 12:35:59 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Mida sa heietad, müü mulle sellise akuga masin täna ja ma annan sulle oma raha. Senikaua kuni ma seda osta ei saa, siis ma lihtsalt sõidan oma pommikindlate hübriidega edasi, säästan hulga raha, aega ja närve.


Miks peab keegi sinu jaoks midagi tegema, sind ju ei huvita elektriautod. Sama kasutu tegevus nagu muretseda EKRE valijate arvamuse pärast..
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 04.01.2024 12:43:40 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Miks peab keegi sinu jaoks midagi tegema, sind ju ei huvita elektriautod. Sama kasutu tegevus nagu muretseda EKRE valijate arvamuse pärast..


Miks ei huvita, vägagi huvitavad, lihtsalt praegust on saadaval vaid pooltoores s*tt. Minu hetkel kasutadaolevad autod ja suvalised ev'd asuvad tabeli eri otstes, selles on probleem. Hakkasin siin Teslat uurima, et ostaks või nii, liitusin gruppidega, kasutasin googlet, tulemus on selline, et võtsin aja maha, sorry.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
630
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2004




sõnum 04.01.2024 13:40:05 vasta tsitaadiga

Naljakas jah, kuidas probleemile, et praegu Eestis juba müüdud ja kasutuses olevate elektrikate probleemi peaks lahendama "aga 2025 tuleb uus ja vinge- ärge halage" lahendus.
Nagu, keda kotib. Point on see, et hetkel Ioniq5 näiteks - +10 ajal näidatud 440km'st on järel 280km'i.

Edit:
Jah, linnas, kus läbisõit jääb alla 100km'i päevas - pole väga suurt vahet isegi. Samas kui pead linnade vahet liikuma, siis sinna el. auto põhimasinaks ikkagi ei sobi veel.
Perre teine/kolmas auto (automaks!) - selleks on ok.
Küsimus pole üldse meeldimises - küsimus ongi funktsionaalsuses. Auto on ikkagi tarbeese ja võiks viia minimaalselt punktist A punkti B. Kui sellega hakkama ei saa - siis kõik
muud rohelised vidinad seal küljes ei kaalu seda funktsionaalsuse puudumist üles.


viimati muutis 630 04.01.2024 14:22:39, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.01.2024 14:15:40 vasta tsitaadiga

Küsisin üle ka Otepääl elavalt vennalt tema EV kohta, on rahul. Tal omad päikesepaneelid maja katusel ka.

tsitaat:
Hei. Elektrikas töötab täitsa normaalselt. Külma tõttu on läbisõidu ulatus küll langenud, aga see on ootuspärane.
Auto eelsoojendus on väga hea - soojuspumbaga läheb salong oluliselt kiiremini soojaks, kui tavaautol.
Aga jah läbisõidu ulatus on väiksem, sest külmaga mahutab aku vähem ning ka eleltrikulu km kohta on tõusnud.
Igapäevaselt saab Tartus kenasti tööl käia. Laen kodus oma laadijas, mis jälgib börsihinda ja laeb automaatselt öösiti kõige soodsamate tundide ajal
Külmaga väidetavalt kiirlaadimine pole kuigi kiire. Aga seda ma pole proovimas käinud

Mudel: Skoda Enyaq (2023 juuli)

Meil pigem oli eile oma bensukaga probleem (Open Zafira), mis õhtul ei tahtnud käivituda 🙂. Aga lõpuks sai ikka liikuma
Ega elektriauto ei peagi kõigile meeldima. Ja mulle isegi sobib, kui neid on vähe, sest siis pole kiirlaadijates järjekordi 🙂


Täiendas postitust:

tsitaat:
elektrikal jah ongi kodune laadimine see põhiline. Sest kui peaks käima ainult kiirlaadijates, siis see on oluliselt kallim ja ajakulukam.
Elektrikas sobib hästi pendelrändajale. Kodus on alati juhe küljes ja automaatika ise juhib laadimist. Samuti on kilomeetri hind oluliselt soodsam, kui arvestada ainutl elektrikulu.
Negatiivse poole pealt on ikkagi läbisõidupiirangud. Mul on 62kwh aku ja sellega suvel sõidab 350-400km, aga talvel tavaliselt on 250km kandis. praegu krõbedate külmadega on see 200 kandis.
Aga samas akut päris kurguni täis ei laeta, vaid soovituslik on 80% laetus, et aku tervist hoida. Seega igal tehnoloogial on oma eelised ja puudused.
Ja peres on ikka üks bensukas ka alles, millega kogu perega teha pikki sõite.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 17:10:26 vasta tsitaadiga

630 kirjutas:
Naljakas jah, kuidas probleemile, et praegu Eestis juba müüdud ja kasutuses olevate elektrikate probleemi peaks lahendama "aga 2025 tuleb uus ja vinge- ärge halage" lahendus.
Nagu, keda kotib. Point on see, et hetkel Ioniq5 näiteks - +10 ajal näidatud 440km'st on järel 280km'i.

Edit:
Jah, linnas, kus läbisõit jääb alla 100km'i päevas - pole väga suurt vahet isegi. Samas kui pead linnade vahet liikuma, siis sinna el. auto põhimasinaks ikkagi ei sobi veel.
Perre teine/kolmas auto (automaks!) - selleks on ok.
Küsimus pole üldse meeldimises - küsimus ongi funktsionaalsuses. Auto on ikkagi tarbeese ja võiks viia minimaalselt punktist A punkti B. Kui sellega hakkama ei saa - siis kõik
muud rohelised vidinad seal küljes ei kaalu seda funktsionaalsuse puudumist üles.


Kes seda ütles, et midagi ootama peab? Seda räägivad siin ju need kes ise ei kasuta ja teiste kasutamist oma vildaka näite varal naeravad järjepidevalt.

Need kes kasutavad ütlevad, et neil pole vaja iga päev 500km sõita, nad pole seda isegi planeerinud. Kõik vajaliku saab ilusti tehtud.

Markos on nagu mees kellele ei meeldi kalal käia, sõbrad on kutsunud kuid talle ei meeldi suvel sääsed, kevadel ja sügisel vihm ja talvel külm. Üleüldse meeldib talle hoopis rohkem sealiha kui kala. Kuid ometi käib ta peale seda, kui omale kala püüdes konksu sõrme tõmbas ja kala ei saanudki, kõigile rääkimas, kui mõttetu on kalapüük. Läheb isegi kalameestele seda kinnitama.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 04.01.2024 17:10:43 vasta tsitaadiga

Mis elektriauto sul oligi?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 17:37:41 vasta tsitaadiga

Ja viis aastat hiljem pole ikka sovivat ev-d olemas, et ikka ice-ga sõidad?

e: juba jõudis enne posti muuta icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 04.01.2024 17:50:56 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Ja viis aastat hiljem pole ikka sovivat ev-d olemas, et ikka ice-ga sõidad?

e: juba jõudis enne posti muuta icon_rolleyes.gif
kas ta tõesti vahepeal isegi suvatses küsimusele vastata? icon_rolleyes.gif
see vastus oleks tulnud huvilistele säilitada
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 18:17:54 vasta tsitaadiga

https://lounapostimees.postimees.ee/7931473/paugupill-elektriauto-saab-vorumaa-pakases-hakkama-kull
Kuklase-Matil kah paugupill. Ei tea muidugi, mis tal seal paugub icon_confused.gif
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2024 18:29:00 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
kas ta tõesti vahepeal isegi suvatses küsimusele vastata? icon_rolleyes.gif
see vastus oleks tulnud huvilistele säilitada

Kirjutas, et 5a tagasi kui uue auto ostis polnud sobivat EV masinat olemas, tundub, et 5a hiljem ka pole.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 04.01.2024 18:39:33 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Mnator kirjutas:
kas ta tõesti vahepeal isegi suvatses küsimusele vastata? icon_rolleyes.gif
see vastus oleks tulnud huvilistele säilitada

Kirjutas, et 5a tagasi kui uue auto ostis polnud sobivat EV masinat olemas, tundub, et 5a hiljem ka pole.
eks näis mis järgmised viis aastat toovad
mina viimati ostu tehes põlgasin kah EV ära, kuna leidsin, et ikka veel ei ole minu nõudmistele vastav
selle asemel otsustasin täishübriidi kasuks, leidsin, et need on momendil sobivate omadustega ja hind/auto omadused tasakaalus
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 04.01.2024 23:42:54 vasta tsitaadiga

Miski värske VW grupi pressiteade tahkeaku osas:
https://www.volkswagen-group.com/en/press-releases/powerco-confirms-results-quantumscapes-solid-state-cell-passes-first-endurance-test-18031

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 05.01.2024 01:35:58 vasta tsitaadiga


Link

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 05.01.2024 14:17:59 vasta tsitaadiga

Mitsu -20-ga käivitus, korra pidurivõimendi ei startinud, lasin veidi 12V akut laadida ja restardiga töötas. Elektriküte on nõrk salongile. Webastoga saab sooja. Ja sõiduulatus rämedalt ei lange kui diisliga salongi kütta icon_biggrin.gif

Nissan Leaf käivitus vabalt, aga akut ei küta, aku oli -13ni umbes jahtunud. Võimsust piirab veidi, 80kW asemel saab 60kW umbes, pool tundi, kuniks sõit akut veidi soojendab. Esimene kiirlaadimine nutune kui vaja oleks, 5 minutiga piisavalt ei saa, vaja on 15-20 minutit et saaks edasi sõita. Peale seda läheb paremaks.

BMW i3 käivitub vabalt, akut kütab nii laadimisel kui eelsoojendamisel kui "departure time" valiku puhul täiesti soojaks +10ni. Aga jahtub 5tunniga tagasi -5ni ja 10 tunniga -13ni, viimasega annab jõudu 125kW asemel 40kW. Normaalne täiesti, hätta ei jää, -20-ga väga asfalti ei näegi.
Kiirlaadimisel on okei kuna üldiselt jõuab aku temp tühjenemisel nullist üles ja poole kiirusest saab juba kätte.

Soojuspumbast tolku pole -20-ga, sõiduulatusest kolmandik läheb salongile, tavaline küttekeha asendab.

Muidugi nüüd on ilm mõistlikum -15 ja umbes pool kõigest eelnevast jutust on ära kadunud.

Koostan elektriauto ostu rusikareegli:
Osta selline elektriauto, mille tegelik läbisõit on 2x suurem kui sul IGA PÄEV vaja on. Näiteks kui sul on vaja 75km, siis osta elektrikas, mida müüakse 150+km-se läbisõiduga.
Siis 10 aasta pärast on 150km-st alles 120km, Sellest 120km-st jääb alles 80km sõidule ja kuni 40km käreda ilmaga salongi kütmiseks.
Külma ilmaga lae julgelt 100%-ni, suvel kui vaja pole, hoia 80%-ni, siis kestab aku ekstra kaua. Minu akul on veel vähemalt 5-10 aastat head eluvaimu sees.

Minul mõlemal päeval oli vaja 5-10 minutit mitte kodus elektrit tankida. Tükki küljest ei võta, selliseid päevi on ühekäesõrmedel.
Plaanin paarikümnetuhande eurost diisli säästu jätkuvalt kasvatada.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.01.2024 12:03:02 vasta tsitaadiga


_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2024 12:03:39 vasta tsitaadiga

Matuseautod?
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2024 12:06:07 vasta tsitaadiga

Matuseauto ja tuhastaja 2-in-1.
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2024 12:08:52 vasta tsitaadiga

8. august 2019 kl. 10:31

https://itavisen.no/2019/08/08/selger-tesla-likbil-for-to-millioner-kroner-pa-finn/
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 408, 409, 410 ... 418, 419, 420  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.