Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas sõidaksid vabatahtlikult reka taga? |
Jah |
|
29% |
[ 16 ] |
Ei |
|
63% |
[ 35 ] |
Olen salatoimik ja sõidan ainult rekka taga |
|
7% |
[ 4 ] |
|
hääli kokku : 55 |
|
autor |
sõnum |
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
31.12.2022 11:39:35
|
|
|
Sellisel jääväljal vist isegi naast ei päästa. Mingi 2000 alguse aasta, kuskil Ruila ja Muusika kandis, oli kaunis talveilm, nii paar kraadi plussi ja sadas, umbes nagu eile, tee klaassile ja natuke kraavi poole kaldu, nelivedu auto, sõita sai. Aga siis siis sai tehtud viga ja auto seisma jäetud, et vaadata kui libe tegelelt on. Niikui auto peatus, vajus lihtsalt kraavi poole, õnneks lumevall oli ees ja päris kraavi ei vajunud.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
31.12.2022 12:44:34
|
|
|
Hiid kirjutas: |
nohh lamellimehed. Kacco ots?
Spoiler
|
Lähen ja sõidan (siksiga) selliseid teid valevedusega
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
31.12.2022 13:46:13
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Hetkel leiab selliseid kohti Eestis küll ja veel. Ketid peale ja ragistad mäest üles.
Spoiler
|
See ei ole mägi. Suverehvid on all, et kettidega pead sealt üles sõitma?
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
31.12.2022 13:47:12
|
|
|
Kui tagavedu, siis võid isegi allamäge kinni jääda sellise teekattega
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Andrez
HV veteran
liitunud: 04.11.2001
|
31.12.2022 17:01:57
|
|
|
avrn kirjutas: |
On keegi kursis, kas 90-ne alas trassil 65 -ga sõitmine mõjutab liikluseksami tulemust?
Jäi ükspäev selline jalgu. Tee puhas ja kuiv. Ilmselgelt oleks vaja harjutada veel. |
https://www.transpordiamet.ee/media/14432/download
8.17.2. Asulavälisel teel sõites tuleb eksamineerijal kontrollida ja hinnata, kuidas eksamineeritav tuleb toime sõiduki juhtimisega suuremal sõidukiirusel. Kui tee-, ilma- ja liiklusolud lubavad, siis peab eksamineeritav olema võimeline juhtima sõidukit riigisisese piirkiirusega (esmase ja piiratud juhtimisõiguse taotlemise puhul kuni 90 km/h). Kiiruse valikul tuleb arvestada eksamineeritava mõistlike kaalutlusi (kui ei küsi põhjendust, siis ei saa öelda, et tegevus on põhjendamatu). Sõidukiiruse hindamine toimub konkreetse eksamisõiduki spidomeetri järgi. |
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
31.12.2022 17:16:30
|
|
|
Ma viimati kallasin paagi klaasipesu vist kunagi juulis vms täis. Senimaani pole veel teadet visanud, et otsa saaks.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
HDvurle
HV pensionär
liitunud: 03.04.2002
|
31.12.2022 17:43:06
|
|
|
Laifstaile kirjutas: |
avrn kirjutas: |
On keegi kursis, kas 90-ne alas trassil 65 -ga sõitmine mõjutab liikluseksami tulemust?
Jäi ükspäev selline jalgu. Tee puhas ja kuiv. Ilmselgelt oleks vaja harjutada veel. |
jah mõjutab...põhjendamatult aeglane sõit, libeda ja kahtlase teega on lubatud...
ma nati tagaasi tegin load siis autokool vigises isegi 3+üle kiirusega...ma eksamil ei proovinud seda kas vigisetakse...
sain ainult märkuse/seletada miks ma siin
https://www.google.com/maps/@58.9139907,25.609493,3a,75y,26.18h,83.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgO_yiettmtjlBREwlEXTYA!2e0!7i13312!8i6656
liiga keskel olin mitte paremal servas ja mis võib juhtuda...
järgmine asi millega võetakse liistule on liiga aeglase kiirusega kiirendusrajalt väljumine...ala 70ga 90ne rajale tulek... |
Proovi siin 110 kätte saada.
https://www.instantstreetview.com/@59.358727,24.874396,309.67h,-5.71p,1z,4qUM-2h98ZBvpF2HKpcsjQ
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
31.12.2022 17:47:15
|
|
|
See paras väärakas kiirendusrada jah
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
31.12.2022 17:47:51
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Ma viimati kallasin paagi klaasipesu vist kunagi juulis vms täis. Senimaani pole veel teadet visanud, et otsa saaks. |
Ma ei saanud eile ülevaatuselt läbi, sest vedelikku oli vähe. Klaasi peale tuli, aga tulepesurite jaoks ei jätkunud.
2 päeva varem sai 4 liitrit sisse pandud. Krdi palju kulub seda praeguste ilmadega.
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
31.12.2022 17:51:15
|
|
|
Siukse asja pärast korduv? Ülevaatajal kraanis vett pole?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
31.12.2022 18:00:41
|
|
|
Tulede pärast ei saa läbi, see et klaasi ei tule on suva ja ÜV ei takista.
Suht absurd tegelt.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
31.12.2022 21:03:30
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Tulede pärast ei saa läbi, see et klaasi ei tule on suva ja ÜV ei takista.
Suht absurd tegelt. |
VO saad ka siis, kui lihtsal otsas ja klaasile ainult niristab, proovitud.
Samas läbi saamist, see ei takista.
Spoiler
tsitaat: |
VÄHEOLULINE VIGA
Tuuleklaasipesurid: Pesuvedelik puudub. |
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
tofay
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2009
|
01.01.2023 13:37:01
|
|
|
Wth, pole kordagi kontrollitud ja ei teadnudki, et kontrollitakse
Ju auto alt targemaks ei saa ja vaja tähtis olla
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
01.01.2023 17:47:06
|
|
|
Venna kinnistule minev tee oli eile selline. Lanellidega mondeo oli üsna viltu minnes. Öösel sulas kriitiline osa ehk maanteele tõus jääst lahti.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
02.01.2023 10:58:07
|
|
|
tofay kirjutas: |
Wth, pole kordagi kontrollitud ja ei teadnudki, et kontrollitakse
Ju auto alt targemaks ei saa ja vaja tähtis olla |
Nad kontrollivad seal ju suht kõike põhimõttel "kui küljes on, peab töötama". Kui on tuuleklaasipesurid ja tulepesurid siis peavad töötama.
Xenonite puhul eriti on tulepesurid eraldi tehniline nõue (koos automaatse kõrguse regulliga).
Huvitav on see, et LED lähitulede korral automaatset kõrguse kontrolli ei nõuta, vähemalt ise olen sattunud autode rooli, millel LED tuled, kuid manuaalne nupp kõrguse reguleerimiseks.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
02.01.2023 11:05:53
|
|
|
Kuidas sellest viimasest lausest aru saada?
Mul ka manuaalne nupp, 0-6ni. Kui üksi autos, siis 0 peal. Kui rohkem jne, siis 1-4. 5-6 on tühjad vähemalt manuali järgi
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
02.01.2023 11:20:02
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Kuidas sellest viimasest lausest aru saada?
Mul ka manuaalne nupp, 0-6ni. Kui üksi autos, siis 0 peal. Kui rohkem jne, siis 1-4. 5-6 on tühjad vähemalt manuali järgi |
Mõte oli selles, et LED tuled ju peaks olema uuemad/võimsamad/paremad kui xenonid.
Xenonite puhul nõutakse automaatset kõrguse reguleerimissüsteemi autol, aga LED puhul ei nõuta.
EDIT: Või on LED puhul mõlemad - nii automaat kui ka manuaal nivoo sättimiseks?
Ma esialgu järeldasin, kui manuaalne nupp siis automaati pole.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
02.01.2023 11:26:26
|
|
|
Automaatne kõrguse reguleerimine on nõutud alates mingist valgusjõust, ju siis kõik LEDid selleni ei küündi. Mul on ka LEDid ja kõrgust reguleerin manuaalselt.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
02.01.2023 11:35:33
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Automaatne kõrguse reguleerimine on nõutud alates mingist valgusjõust, ju siis kõik LEDid selleni ei küündi. Mul on ka LEDid ja kõrgust reguleerin manuaalselt. |
Vingematel LEDidel koosneb esituli sektoritest, mille võimsust siis vastvalt vajadusele maha võetakse, et vastutulevat/eessõitvat autot ei pimestaks. Audidel on üldiselt olnud nii, et keerad tuled AUTO peale ja puudu kunagi ühtegi seadet.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
02.01.2023 11:42:56
|
|
|
Mu Kia paneb LED-tulede kõrguse automaatselt paika, eelmine Kia samuti. Ei teadnudki, et LED-tulesid mõnel käsitsi timmida tuleb.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
02.01.2023 11:46:51
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
somnambuul kirjutas: |
Automaatne kõrguse reguleerimine on nõutud alates mingist valgusjõust, ju siis kõik LEDid selleni ei küündi. Mul on ka LEDid ja kõrgust reguleerin manuaalselt. |
Vingematel LEDidel koosneb esituli sektoritest, mille võimsust siis vastvalt vajadusele maha võetakse, et vastutulevat/eessõitvat autot ei pimestaks. Audidel on üldiselt olnud nii, et keerad tuled AUTO peale ja puudu kunagi ühtegi seadet. |
Selline taga sõidab siis endal lausa lust ees sõita. Valgustab su küljed ja endal parem sõita
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
02.01.2023 11:48:12
|
|
|
Alates 2000 lm on see piir , lisaks peab olema puhasti -
Spoiler
tsitaat: |
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1221/0202/2002/MKM_m41_lisa_1.pdf#
Kood 204. Lähi- ja kaugtulelatern, mille lambi valgusvoog ületab 2000 lm
1. Lamp, mille valgusvoog on üle 2000 lm, on lubatud kasutada kaugtulelaternas ja ainult
ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternas.
2. Kui M ja N kategooria sõiduki lähitulelaterna lambi valgusvoog ületab 2000 lm, peab
lähitulelaterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma
automaatselt ning järgmisetele sõidukitele peab olema paigaldatud lähitulelaterna
hajutiklaasi puhasti:
2.1.1. Alates 1. oktoobrist 2000. a esmaregistreeritud gaaslahenduslambiga sõidukile, mille
lähitulelaterna lambi valgusvoog on üle 2000 lm.
2.1.2. Alates 10. juulist 2011. a esmaregistreeritud hõõglambiga ja LED valgusallikaga
sõidukile, mille lähitulelaterna lambi valgusvoog on üle 2000 lm.
2.1.3 Alates 26. veebruarist 2012. a esmaregistreeritud gaaslahenduslambiga üksiksõiduki
kinnitusega M ja N kategooria sõidukile, mille lähitulelaterna lambi valgusvoog on üle 2000
lm.
2.1.4. Kui sõidukile, sõltumata esmaregistreerimise ajast, on järelpaigaldatud
lähitulelaternad, mille lähitulelaterna lambi valgusvoog on üle 2000 lm.
2.2. Lähitule laterna valgusvihu kõrguse automaatne reguleerimine sõltuvalt kere asendist ja
hajutiklaasi puhasti ei ole nõutud enne 26.veebruari 2012. a esmaregistreeritud üksiksõiduki
kinnitusega sõidukil juhul, kui sõiduki valmistaja ei ole neid koos gaaslahenduslampidega
paigaldanud.
3. Gaaslahenduslambiga laternal peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et
seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama
tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse.
4. Igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
Kontrollimine: vaatluse ja mõõtevahendiga. |
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
02.01.2023 12:00:50
|
|
|
Ilusti kokku monteeritud viddo, pole minu oma
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.01.2023 12:22:14
|
|
|
Krt kui butthurt peab olema, et nii viitsida
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
02.01.2023 12:24:02
|
|
|
Taksojuht ju
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|