Horisontaalne kapott, tugevad tiivad, vastupidav välimus ja peaaegu ideaalselt joondatud rattad on omadused, mis kirjeldavad Dacia Joggerit.
Lisaks sellele on tegu vaieldamatult kõige soodsama 7-kohalise sõiduautoga, mida siinmail uuena osta saab.
Nagu igal asjal: sa saad seda, mille eest maksad — või natuke vähem.
Ka Dacial on puudujääke ning sisse istudes saad aru, kuidas Auto hind kujundatud on.
Preemiumklassi auto see kindlasti ei ole ning müratase on umbes sama nagu kümme tuhat eurot kallimatel sõidukitel, mis on omakorda võrreldavad 90ndate Passatiga.
Hoolimata oma hinnast on Jogger ehe ning igati üle ootuste, täiesti arvestatav sõiduvahend neile, kellel pole vaja midagi kompenseerida.
Nii mõnedki detailid on samaväärsed või paremini läbi mõeldud kui üle kahe korra kallimate sõidukitel.
Isegi 50K€ eest võib juhtuda, et pole siiani juhtmevaba Android Autot või võtmega eemaldudes automaatselt lukustuvaid uksi. Rääkimata kolmandast istmereast, kuhu lisaks kasvujälgijatele ja lastele ka normaalsed inimesed ära mahuvad.
Lisaks veel kliirens, mis suuremale osale "maasturitele" silmad ette teeb.
Dacia Jogger on praktiline liikur inimesele, kes ei pea ennast autoga tõestama ning hindab ehedust, odava klantsplasti asemel. Jogger väärib kindlasti proovimist, kui on vaja mõistliku hinnaga mahukat sõiduvahendit.
Kuna me ennast puhtaverelisteks autoajakirjanikeks ei pea, pigem tarbijateks, lisan lingid artiklitele vähe tõsisemalt võetavate tegelaste poolt, kes varem sõidukid kätte saavad ja keda mööda ilma lennutatakse, et nad autosid testiks.
Kas keegi teab palju sellise 999 cm3, kolm silindrit, 81kw mootori ressurss võiks olla (palju km-d sõita saab)?
Kombineeritud kütusekulu 5.6-5.7 tehase andmetes. Kiirendus 10.5 s 0-100 km/h
Uutel autodel peaks kulu olema WLTP järgi. Mis varasema NEDC asemeli on enamasti 1..3 l suurem. WLTP 5.6-5.7 võiks täitsa ok kulu olla.
https://www.peugeot.ee/et/brand-ja-tehnoloogia/wltp.html
Kas keegi teab palju sellise 999 cm3, kolm silindrit, 81kw mootori ressurss võiks olla (palju km-d sõita saab)?
Selgeltnägijad teavad. Samas esimeste otsingute järgi kaalub masin 1176kg
ja kui sõidan ühe ~1613kg masinaga (samuti 7 istekohta), millel on 4 pütti, 2l ja 85kW ning kellal pea 600 000 siis teoorias "piisavalt".
Huvitav on ainult see, et see raskem masin on juba ~15 aastat vana - ju siis uutel kasutatakse alumiiniumsulameid ja komposiitmaterjale,
et masin nii kergeks saadud, arvestades uusi karme ohutus- ja turvanõudeid . _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Selle raha eest paistab autot piisavalt, paraku kui oled harjunud mõnede mugavustega näiteks eessõitjaga distantsi jälgiv püsikiirusehoidja või automaatkast, on ikka krdi keeruline seda Daciat osta. Osade kohtade pealt saab autot tahtmise korral järele aidata, nagu salongi müra puhul paigaldada või lasta paigaldada heliisolatsiooni, isegi liiga plastistise salongimaterjali puhul leidub internetis ideid, kuidas tahtmise korral võib salongi ka täiesti nahkseks teha.
Aga kui tahta automaatkasti või distantsi hoidvat püsikat, on kergem osta juba mõni muu mark, kus need asjad on olemas. _________________ ---
Kas keegi teab palju sellise 999 cm3, kolm silindrit, 81kw mootori ressurss võiks olla (palju km-d sõita saab)?
See on hea küsimus.
Iseenesest ei ole väikesed mootorid mingi uudis.
Väikeseid mootoreid on toodetud väga kaua ning Pandad jne 1L mootoritega sõidukid on Lõuna Euroopas juba 80ndatest liikvel.
Toona sõitsid need 200-300K ning eks kuhugi sinna kanti see jääbki. Tegu ei olnud pikamaasõidukitega.
Eeldame, et keskmine Eestlane sõidab 15K aastas, seega mingi 10-15 aastat võiks ressurssi ikka olla, kuna antud sõidukitega ka maanteel sõidetakse ning kiirteid meil sisuliselt ei ole.
Kahtlustan, et selle aja peale hakkab ennem kere järgi andma.
Vaatasin huvi pärast mis on 1L mootoritega sõidukite läbisõit Mobiles.
400k on täiesti realistlik, seega 100-200 ei tohiks olla probleem.
Fordid, mis samuti kasutavad mikromootoreid hakkavad jõudu kaotama kuskil 150st.
Samuti kasutavad 1L mootoreid VAG grupi sõidukid jne.
Hirmsasti tahame Dacia poole näidata näpuga ja naerda aga Dacia materjalid on sama sitad nagu teistel brändidel, mootor on väike nagu teistel brändidel, lihtsalt hind on kolmandiku soodsam.
Mingi A8ga pole ilmselgelt mõtet võrrelda.
Prillpapa kirjutas:
Selle raha eest paistab autot piisavalt, paraku kui oled harjunud mõnede mugavustega näiteks eessõitjaga distantsi jälgiv püsikiirusehoidja või automaatkast, on ikka krdi keeruline seda Daciat osta.
Täiesti Nõus. Ega distantsi hoidmise ja automaagilise kasti pärast Yarist ka osta, kui vajad suuremat autot.
Loe: Dacia ei ole kõigile, nagu pole ka Yaris.
Ma ei ole kindel, kas paljudel sõidukitel mis reklaamivad end 7 kohalisena, see 7 kohta ka päriselt ostuargument on, osa neist Land Cruiser on hinnalt juba paljudele kättesaamatus ulatuses. Paljulapselised pered loevad hoolikamalt raha ja praktikas kiikavad kasutatud mahtuniversaalide poole.
Selle Dacia sihtgrupp kujuneb rohkem sellise üksikettevõtjast ehitusmehe poole, kus kahte autot perre ei jaksa/taha osta, päris kaubikut ja kuuti ka ei taha (4 pereliiget mõnda ei mahu) aga selline mahukam sõiduk, kus saab need kaks lisaistet välja rookida, pagasiruum mahutab natuke rohkem tööriistakola kui keskmine sõiduk ning samas saab nädalavahetuse sõidud perega sõiduautolikult tehtud.
Lisaks kui autol konks saab käruga platsile prussi-plaadi-villa jm veo ka tehtud. _________________ ---
Ma ei ole kindel, kas paljudel sõidukitel mis reklaamivad end 7 kohalisena, see 7 kohta ka päriselt ostuargument on, osa neist Land Cruiser on hinnalt juba paljudele kättesaamatus ulatuses. Paljulapselised pered loevad hoolikamalt raha ja praktikas kiikavad kasutatud mahtuniversaalide poole.
Selle Dacia sihtgrupp kujuneb rohkem sellise üksikettevõtjast ehitusmehe poole, kus kahte autot perre ei jaksa/taha osta, päris kaubikut ja kuuti ka ei taha (4 pereliiget mõnda ei mahu) aga selline mahukam sõiduk, kus saab need kaks lisaistet välja rookida, pagasiruum mahutab natuke rohkem tööriistakola kui keskmine sõiduk ning samas saab nädalavahetuse sõidud perega sõiduautolikult tehtud.
Lisaks kui autol konks saab käruga platsile prussi-plaadi-villa jm veo ka tehtud.
Sellega on raske vaielda. Pealegi on need SUV-de viimase rea kohad pigem kasvujälgijatele ning pigem kasutuskõlbmatud.
Kasutatud mahtuniversaalid on igati teema ning vähegi jõukamad perekonnad ka neid valiks.
Nüüd aga viktoriini küsimus - Kui jätame kasutatud sõidukid, 100K maasturid ja kaubikud valikust välja. Mis mahtuniversaalid on valikus?
Berlingo, Rifter, Espace, Sharan jne ei ole enam müügis. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
......Osade kohtade pealt saab autot tahtmise korral järele aidata, nagu salongi müra puhul paigaldada või lasta paigaldada heliisolatsiooni ....
On see ikka nii lihtne? Osade audiohuviliste püüdlustest lugenud, et ... ikka saia ei tee.
On jäänud mulje, et salongimüra probleem on autonduses ikkagi insener-tehniline ülesanne -
- mitte et võtame 100 kg liivakotte, pigimatte ja vilti ning tehtud.
Auto väliste detailide aerodünaamika (tuulemüra), rehvid, veermik, plekid, plastid, mootor ja väljalaskesüsteem - kõik mõjutab
ning ikkagi on tänastel luksusautodel (ja ka eilsetel) lisatud veel täiendavalt aktiivne mürasummutus. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
On see ikka nii lihtne? Osade audiohuviliste püüdlustest lugenud, et ... ikka saia ei tee.
Kindlasti kuskil tuleb piir ette ja 20k maksvast autost päris 120k maksvani järele ei aita.
Samas osadel tootjatel ka nn vag grupi toodang kasutab suuresti samu mootoreid, ülekandeid, veermiku ehk lühidalt sama platvormi, väidetavalt skoda ja audi vahe olevatki paljus salongimaterjalides ja helipidavus materjalide kasutamises. Igaljuhul Eestiski on firmasid, kes pakuvad ja tellijad, kes ka uuele autole selle müravähendamise paketi järelpaigaldusena lisaks lasevad teha - kui see päris kasutu oleks ja nõuaks kõrgemaid inseneri teadmisi, vaevalt see äri veel hingitseks või huvilisi leiduks.
Vanu sisepõlemismootoriga bensukaid ehitatakse entusiastide poolt lausa elektriliseks ringi, USA-s on autode suht räme ümberehitamine laialt levinud, euroopas vist regulatsioonid ja nõuded jäigemad ja entusiaste vähem, kes tehaseauto suurema ümberehituse kadalipu tahaks ette võtta.
ullivilli, mainid juba mitmendat korda, et mahtuniversaalide viimane istmerida on pigem laste jaoks või kasvujälgijatele.
Aga kas sinna Daciasse saab tõesti 7 normaalpikkuses täiskasvanut panna nii, et nad ennast seal enamvähemgi mugavalt tunnevad?
On see ikka nii lihtne? Osade audiohuviliste püüdlustest lugenud, et ... ikka saia ei tee.
Kindlasti kuskil tuleb piir ette ja 20k maksvast autost päris 120k maksvani järele ei aita.
Samas osadel tootjatel ka nn vag grupi toodang kasutab suuresti samu mootoreid, ülekandeid, veermiku ehk lühidalt sama platvormi, väidetavalt skoda ja audi vahe olevatki paljus salongimaterjalides ja helipidavus materjalide kasutamises. Igaljuhul Eestiski on firmasid, kes pakuvad ja tellijad, kes ka uuele autole selle müravähendamise paketi järelpaigaldusena lisaks lasevad teha - kui see päris kasutu oleks ja nõuaks kõrgemaid inseneri teadmisi, vaevalt see äri veel hingitseks või huvilisi leiduks.
Vanu sisepõlemismootoriga bensukaid ehitatakse entusiastide poolt lausa elektriliseks ringi, USA-s on autode suht räme ümberehitamine laialt levinud, euroopas vist regulatsioonid ja nõuded jäigemad ja entusiaste vähem, kes tehaseauto suurema ümberehituse kadalipu tahaks ette võtta.
Audi on ikka totaalselt teine asi võrreldes muude vag grupi autodega. Veermik täiesti teine jne
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform tundub seal Audi ka figureerivat.
Ma detailides vaielda ei oska, enam ise oma autosid ei remondi, viimati kui Golf oli, siis varuosa karpidel ilutsesid kenasti audi rõngad ka.
Küllap Audi trügib oma kõrgema otsa mudeliriviga sinna MB ja BMW kõrvale ja madalma platvormi juppe ei kannata enam nii kõrgel kasutada _________________ ---
Audi on ikka totaalselt teine asi võrreldes muude vag grupi autodega. Veermik täiesti teine jne
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform tundub seal Audi ka figureerivat.
Ma detailides vaielda ei oska, enam ise oma autosid ei remondi, viimati kui Golf oli, siis varuosa karpidel ilutsesid kenasti audi rõngad ka.
Küllap Audi trügib oma kõrgema otsa mudeliriviga sinna MB ja BMW kõrvale ja madalma platvormi juppe ei kannata enam nii kõrgel kasutada
jah, a3 jms pisikesed on tõesti väga samad. Aga enamus mudelivalikust on teise platvormi peal
jah, a3 jms pisikesed on tõesti väga samad. Aga enamus mudelivalikust on teise platvormi peal
Ühe baasvarustuses a3 eest saab kaks Joggerit.
Sh sõitsin nädalapäevad 52tuh maksva Opel Grandlandiga. Müra vahe praktiliselt ei ole.
Materjalid, mis Joggeril, on väga sarnased Väga paljude autode, mis on märkimisväärselt kallimad.
napoleon kirjutas:
ullivilli, mainid juba mitmendat korda, et mahtuniversaalide viimane istmerida on pigem laste jaoks või kasvujälgijatele.
Aga kas sinna Daciasse saab tõesti 7 normaalpikkuses täiskasvanut panna nii, et nad ennast seal enamvähemgi mugavalt tunnevad?
Olen ise 195 pikk ja mahtusin kolmandasse ritta. Mind ei sunnitud seda tegema, sain seal hingata, omal jõul välja ning ei piinelnud.
Eesti ajakirjanikud ca 180 või natukene pikemad on välja öelnud, et esimene auto, mille kolmandas reas on valmis kasvõi Riiga sõitma.
Isegi sõitsime Rõngusse nii, et kolmandas istus 180+ mees. Ainus häda oli see, et kui õlu hakkas välja pressima, oli välja saamine laia tagumiku tõttu keerulisem kui teisest reast.
Loomulikult Trafficu või Transiti kolmandas reas on rohkem ruumi sest need on bussid aga Enamik maasturi nimelisi mahtuniversaale on kolmanda reaga kuhu parimal juhul mahuvad vaid lapsed.
Seega jah. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
https://www.hs.fi/autot/art-2000008941434.html
"Viisipaikkaisena ”Pösö” maksaa 39 900 euroa ja pidennettynä seitsemänpaikkaisena 42 000 euroa. Jos sittenkään ei tila vielä riitä, Peugeot’lla on myös 9-paikkainen tilataksi e-Traveller."
"+ Isot sisätilat, helppo ajaa, käytännöllinen
– Pieni aku, keskiverto pikalataus, lyhyt toimintasäde
Teho: 100 kW (136 hv)
Vääntö: 260 Nm
Kiihtyvyys: 11,2 sek 0–100 km/h
Huippunopeus: 130 km/h
aku: 50 kWh brutto, käytössä 45 kWh
Lataus: 11 kW AC, pikalataus 100 kW DC
Kulutus: ilmoitettu 20 kWh / 100 km, koeajolla yhdistetty 15,7 kWh / 100 km
Toimintasäde: ilmoitettu 278 km, koeajolla yhdistetty 286 km, maantie 230 km
Mitat ja massat: pituus 4 403 mm, leveys 1 848 mm, korkeus 1 874 mm, omamassa 1 765 kg
Peräkärry: 750 kg
Hinta: alkaen 39 990 euroa, koeauto 43 050 euroa"
Sommid testisid masinakest. Testauto siiski 5 kohaline aga eksiteerivat pikendatud 7 kohaline versioon.
Tagaistmel istuja kommentaar igatahes oli, et pikka maad, näiteks Helsingist Rovaniemesse, tema selles autos sõita ei soovi. Kirjutaja olevat kommenteerinud, et olgu mureta, aku ei vea isegi Jyväskylasse välja ühe laadimisega.
Just. Elektriberlingot ja rifterit jne jne on saada.
Eeldusel, et sul on seda kuskil laadida.
Täna - Kui sul ei ole kodus laadimise võimalust on elektrikas üsna otstarbetu. _________________ Kõik videovajadused täidab www.mustpost.ee ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Just. Elektriberlingot ja rifterit jne jne on saada.
Eeldusel, et sul on seda kuskil laadida.
Täna - Kui sul ei ole kodus laadimise võimalust on elektrikas üsna otstarbetu.
Nüüd sa ilmselt rmc käest saad kui ta peaks juhtuma seda teemat lugema
Aga nii on. Soovitused stiilis, pea siis mõnes "bensukas" kinni, võta kohv ja saiake ning 20 minuti pärast juba ongi niipalju laetud, et natuke sõita saab ei päde väga, siis jõuab juba bussiga kiiremini kohale
Ei teagi mis nende elektriliste tulevik on. Kas tõesti ehitatakse kiiresti kogu infra välja..... väga ei usu. Üks lahendus oleks, kui akud oleks paari minutiga vahetatavad ehk lähed "bensukasse" võtad vana aku välja, paned täis aku asemele ja tuld. Ehk põmst vahetad nad gaasipliidi/boileri puhul balloone. Samas pole kuulda olnud, et see idee kuskil laiemat kõlapinda oleks leidnud.
Superkondensaator võib ka teema olla, aga seda ei vea vist elektrivõrk välja kui sealt loetud minutitega mitukümmend kWh tahan saada ja ma pole ainuke.
Just. Elektriberlingot ja rifterit jne jne on saada.
Eeldusel, et sul on seda kuskil laadida.
Täna - Kui sul ei ole kodus laadimise võimalust on elektrikas üsna otstarbetu.
Nüüd sa ilmselt rmc käest saad kui ta peaks juhtuma seda teemat lugema
Aga nii on. Soovitused stiilis, pea siis mõnes "bensukas" kinni, võta kohv ja saiake ning 20 minuti pärast juba ongi niipalju laetud, et natuke sõita saab ei päde väga, siis jõuab juba bussiga kiiremini kohale
Ei teagi mis nende elektriliste tulevik on. Kas tõesti ehitatakse kiiresti kogu infra välja..... väga ei usu. Üks lahendus oleks, kui akud oleks paari minutiga vahetatavad ehk lähed "bensukasse" võtad vana aku välja, paned täis aku asemele ja tuld. Ehk põmst vahetad nad gaasipliidi/boileri puhul balloone. Samas pole kuulda olnud, et see idee kuskil laiemat kõlapinda oleks leidnud.
Superkondensaator võib ka teema olla, aga seda ei vea vist elektrivõrk välja kui sealt loetud minutitega mitukümmend kWh tahan saada ja ma pole ainuke.
Mulle väga meeldivad elektriautod.
Kuid inimene, kes väidab et see on ainuõige valik kõigele, pühkigu tagumiku liivapaberiga sest isegi kempsupaberit on poes kümneid sorte. Sellist asja, mis kõigile sobib ei ole olemas.
Laadimisinfra tähendab meil Eestis: Kui sa ei ole Tallinnas või Tartus on terve Eesti peale ca 17 laadijat.
Teine teema mis isegi olulisem: Kui kodus või tööl ei ole võimalik laadida, muutub elektriauto omamine üsna tülikaks.
Mitte võimatuks aga tülikaks.
Sh kodus 1faasilise pikendusjuhtmega laadimine ei ole mõeldav: ID4 proovisõit lõppes neljapäeva hilisõhul, notsu otsas oleks aku täis saanud laupäeva lõunaks.
Teine teema on hind:
Berlingo sai kätte täisvarustuses 7 kohalise ca 25k eest, mis paagitäie masuudiga sõitis ca 1000km
Täna on elektrikas ca 40K ning ühe akutäiega saab sõita 200km
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.