Me tegime ka oma pundiga mitmel õhtul proovi.
Üldiselt - meile meeldis. Jah, UI on toores ja halva värvilahendusega, mõningaid BUGe kohtasime ka aga üldjoontes oli meie jaoks täitsa mängitav ja ajastu/teema väga ok.
Nii, et kui DICE enamuse BUG-e ära parandab ja UI värvid mõistlikuks teeb, siis on hästi. POTENTSIAALI heaks mänguks on.
Party kohta niipalju, et kui joinida party'ga serverisse, siis party-st välja minna, uus party teha ja siis veel sõpru kutsuda, siis oli võimalik ka rohkem kui neljakesi ühte serverisse saada. Loomulikult pole see kõige mugavam lahendus ja loodame, et DICE ka sellele probleemile mingi hea lahenduse leiab.
Jääme lõpliku mängu ootama igatahes. _________________ EBV
Sai ka BETA't proovitud. Üksik üritaja.
Tegelikult väga lühidalt kuna tahtmine läks ruttu ära.
Tehniliste murede põhjuseid ei tea ja ei hakanud hullult süvenema (beta alles ikkagi ja hype täis null).
* Kuid koheselt oli räige krabin-krõbin heliga. Menüüs ringi liikudes nagu üle võlli vinüüli krõbina kõrged raksud tegid kõrvale korralikult haiget.
Sai kolme matsist /lahingust osa võetud. Kolmandasse (vahepealsesse) matsi ühendati mind ära, kuid kaardile ei jõudnud kuna ennem oli juba võitja selgunud - laeti exp lihtsalt juurde "osavõtu" ja "võidu" eest :/
*esimene üritus - surres maas lamades pani mäng pange. ette tuli kiri DX12 muredest (driver 472.12, 3080ti, w11) mis ütles et arvuti ja gpu on lõpetanud täielikult koostöö ning kaart tagant kadunud(teavituse paradoks selles et tegelikult nii ei ole ja kõik toimib kenasti).
*teine üritus - peale eelnevat sündmust laeti kenasse tulise madinaga matsi. oli jälle suht lühike üritus - sain surma, valisin ühe "kuuma" punkti kus väga palju tegevust. Seal siis spawniti kõik meie omad keset "parklat" mille kõrval oli paar tüüpi kes järjest parklasse "tekkivaid" kujusid maha võtsid. surin seal 1-2x ning peale seda järgmine surm mäng pani pange - viskas desktopile ilma ühegi teavituseta.
rohkem ei proovinud.
täpsustuseks - mitte maas lamamine vaid maas lamamisest uuesti spawn punkti valima minekul olid mõlemad jamad.
ei laida ega kiida... beta on beta. _________________ Inflation Nation
Party kohta niipalju, et kui joinida party'ga serverisse, siis party-st välja minna, uus party teha ja siis veel sõpru kutsuda, siis oli võimalik ka rohkem kui neljakesi ühte serverisse saada. Loomulikult pole see kõige mugavam lahendus ja loodame, et DICE ka sellele probleemile mingi hea lahenduse leiab.
Viitsid selle lahti kirjutada? Muarust oli nii, et kui joinid pärast seda kui tüübid juba mängus, siis ootad kaardi lõpuni - vahepealne joinimine pani selle ketta-kuubiku ringlema, ent mingit laadimist ja mängu jõudmist ei olnud.
Kuidas sa tüübid poole matchi pealt joinima saad party kaudu? Või pead silmas, et uus party tehakse mängust väljas oleva poolt, liidetakse sinna ka mängus olev ja siis pannakse party leaderi poolt minek? _________________
Beta versioon pidi olema mitu kuud vana. Antakse avalikuks kasutamiseks vaid serverite koormuse testimiseks kui 128 erinevat arvutit korraga taga ja tekkinud vigade kiireks paranduseks.
Tegelikult müügile tulev mäng võib olla vägagi erinev aga mingi ettekujutuse saab.
Minule tekkis mängides kohe BF3e ja BF4ja tunne.
Aeg loomulikult edasi läinud ja mäng värvilisem ja detailsem.
BFV on väga mõnusa TTKga, CODst kaugel ikka. BF2042 on ikka väga lähedal CODile. Ise olen elupõline ET/jaymod/silentmod vend, seega BFV Ja BF1 on TTK poolest veel enam vähem pikkuselt.
Partyga mängu minneski jäi ühel või teisel must ekraan ette, kuidas veel hiljem liitumine toimis? Ulme vedamine?
DX12 pidavat Jokeproductions jutu järgi ikka sakkima jah. DX11 minma ka ei saa. PS5 pidavat oma Api peal jooksma ning puhtalt seejuures, YT jutt seega ei võtaks puhta kullana...
Autot üritasin pidevalt tellida, 1x õnnestus B punkti katusel ja siis kadus ka ära kuhugi.:p
Koos Discord grupiga oli lõbus isegi, AAd, attack dogid noppisid helikaid ja üldse mäng sujus. Muidu 1 oli igav..
Saime kaheksakesi serverisse nii:
1. Tegime neljase party ja joinisime mängu.
2. Seejärel party liider läks partyst välja mängu sees olles ja tegi uue party.
3. Kutsus teisi uude partysse ja neile tuli kutse ning said joinida.
4. Või siis tegi uue party ja sõbralistis olijad panid originis join ja said ka samasse serverisse.
Asi töötas paremini siis kui serveris oli veel vaba ruumi. Vastasel korral näitas, et on queue-s. Peale queue- s olemist vist alati ei õnmestunudki serverisse saada aga kui serveris veel ruumi oli, siis toimis. _________________ EBV
Huh, ei hakka veel arvamust võtma. Võrreldes BFV Narviku betaga oli asi ikka veidi nadi, aga eks näis. Ma alustasin BFga alates BF1st ning senimaani üle 2k tunni pannud alla. Muidugi mul biased arvamus veidi, sest oskan võrrelda viimase kahe mönguga ainult.
kaido163, ei õnnestunud kordagi "queue" teadet näha. Ei õnnestunud kellelgi ka poole pealt mängu joinida. Originis joini ei tajunud vajutada
Tänud info eest! _________________
Redditis ringi luusides on silma jäänud, et pärast betat on juba muudetud/muutumisel:
*Slide-jump-sprint spämmi parandatakse. Slidida ei saa enam kohe vaid peab eelnevalt juba mingi aeg sprintima. Pärast sprinti ja slide'i on mingi penalty ettenähtud. Mäest üles saab vähem slideida ja mäest alla veits rohkem. FOV muutumine slide'ides on ka kadunud-kadumas
*Vaultingut on parandatud. Nüüd saab ka pärast hüpet kuskilt äärtest kinni haarata ja üles ronida. Niisamuti toimib vaulting ka autodele.
*Loadout-i-relvade-skinnide sättimine enne matchi on olemas.
*Revive asemel hoopis relva üleskorjamine on parandamisel
*Performance probleemid on parandamisel _________________
See persepeal lohistamine ja graplingu ajal täpselt tulistamine on küll liig mis liig tõesti. Grapling ja persekelgutamine oleks nagu Apexi pealt kopeeritud. Loodan et meediku klassi ei pea tulevikus halli vanamutina mängima, saaks ehk sõduri välimuse ja häälega tegelase valida ilma miskit skini ostmata. Revive võiks ka ikka ainult meedik saada teha.
Erinevate masinatega mängimine tegelt parandas natuke minu esmast muljet. Aga siiski, BF1 ja BF3/4 beta emotsioonidele siin võrdväärset ei olnud. _________________ Tasuta 50$pokkeri kontole. Registreeri, õpi strateegiat ja vasta küsimustele. Saad valitud pokkerituppa 50$+veel boonust, kui mängida oskad. Isiklikult saanud 285$ sealt.
FOV rääkides, siis FOV tõstes ei näinud jülgedele rohkem vaid tekkis rohkem "kalasilma efekt". Väga imelik tundus.
Veel oli füüsika puudulik, kui WZ pealt BFV peale läksid siis imestasid kui põlvekõrgusest kivist sai päriselt ka üle ronida. Bf2042 on jälle tagasi WZ tasemel. Ühestki järs3mast kohast üles ei saanud...
Vaadates neid gameplay videosi ja muid treileried on tegemist sisutühja ja vaimuvaese mänguga. Mingi artikkel oli ka hiljuti selle kohta kuskil et bf tegiajd on mingis ideede kriisis vist. Graafiliselt on mindud ajas tagasi,meenutab graafiliselt bf4-ja. Viimane hea batlefieldi mäng oli Battlefield 1. Mina ei saa aru kuidagi mis te selles leiate
Väidetavalt meenutavat see Tarkovit. Mingi satelliidi data jublakad mööda mapi laiali, squadiga pead need korjama ja siis helikopteriga extraction. Varustuse insurance seal jms.
Näis mis tuuakse.
Viimane hea batlefieldi mäng oli Battlefield 1. Mina ei saa aru kuidagi mis te selles leiate
Eks see ka paljudes asjades kinni, minu jaoks ntks BF3 oli ülim, BF4 enam vähem ja peale seda on VAID saasta toodetud
Ongi maitse asi, mina ei sa aru milleks see kraaksumine, et kui si** kõik on. Kriitika on teretulnud aga nagu ikka delfis ja foorumites, tihti puhas negatiivsus esirinnas ja seda on kindlasti vaja mainida. Ma ei ootakski sellelt mängult midagi ulmelist, turunduse hype rongiga ei pea kaasa minema.
Olen osaliselt eelnevalt öelduga nõus, minu jaoks jättis samuti beta suht mehh mulje ja natuke cartoonish liialt...grapling/sliding ei istu mulle ka. Aga see oli BETA ja ilmselt parandavad peale välja tulemist ka asju veel mõned kuud....
Ps:Viimane mäng oli BF4, mille soetasin ja ülejäänud jätsin vahele. _________________ As the great warrior poet Ice Cube once said: "if the day does not require an AK, it is good"
mikrom, ma ei ütleks, et siin teemas pole olnud sisuline kriitika, st. isegi kui negatiivne on, siis selline ongi kogemus ja seda väljendatakse.
Sa ütled, et jättis sulle ka mehh mulje, jne., ent need, mille välja tõid, on ju mängu iseloomulikud jooned, mitte mingid vead, mida välja polishitakse, v.a. sliding, mida juba finetunetakse. _________________
mikrom, ma ei ütleks, et siin teemas pole olnud sisuline kriitika, st. isegi kui negatiivne on, siis selline ongi kogemus ja seda väljendatakse.
Sa ütled, et jättis sulle ka mehh mulje, jne., ent need, mille välja tõid, on ju mängu iseloomulikud jooned, mitte mingid vead, mida välja polishitakse, v.a. sliding, mida juba finetunetakse.
Nõus, on ka sisulist kriitikat. Selle vastu ei vaidlegi.
Aga eks ootame mängu ära ja elame näeme. Võib-läheb prügikasti võib-olla ei lähe. _________________ As the great warrior poet Ice Cube once said: "if the day does not require an AK, it is good"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.