Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 10:51:15
|
|
|
Helistasin, küsisin ajutiselt piiramatut netti. Öeldi, et see ei ole võimalik kuna hoopiski "tegu pole üldise rikkega" ning tol juhul jagab ämbriga netti "automaatika". Erandkorras seda ka meile pakkuda ei ole võimalik. Küll aga soovitati iseteenindusest seda lisaraha eest juurde tellida.
No põrgusse
Vähemalt teenindaja oli viisakas.
viimati muutis eyelids 16.07.2021 13:04:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
16.07.2021 11:07:21
|
|
|
Paar aastat tagasi mul ühendus kadus, probleem oli jaotuskapis. Aga kuna reedel tööpäev lõppes, siis saadeti tehnik korda tegema alles esmaspäeval. Ma lihtsalt tellisin ajutiselt kallima mobiilse internetipaketi, mida hiljem Telia hüvitas 100%.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
16.07.2021 11:13:25
|
|
|
eyelids kirjutas: |
Helistasin, küsisin ajutiselt piiramatut netti. Öeldi, et see ei ole võimalik kuna hoopiski "tegu pole üldise rikkega" ning tol juhul jagab ämbriga netti "automaatika". Erandkorras seda ka meile pakkuda ei ole võimalik. Küll aga soovitati iseteenindusest seda lisaraha eest juurde tellida.
Käigu põrgu
Vähemalt teenindaja oli viisakas. |
Aga milles siis täpsemalt probleem seisneb, et netti pole?
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 11:42:22
|
|
|
Betamax kirjutas: |
eyelids kirjutas: |
Helistasin, küsisin ajutiselt piiramatut netti. Öeldi, et see ei ole võimalik kuna hoopiski "tegu pole üldise rikkega" ning tol juhul jagab ämbriga netti "automaatika". Erandkorras seda ka meile pakkuda ei ole võimalik. Küll aga soovitati iseteenindusest seda lisaraha eest juurde tellida.
No põrgusse
Vähemalt teenindaja oli viisakas. |
Aga milles siis täpsemalt probleem seisneb, et netti pole? |
Ruuter ei tunnista välismaailma.
Juhuslikult enne seda sai tellitud uus ruuter. Käisin uuel järel, koju jõudes oli ühendus kadunud. Sai mõlemaga proovitud - kumbki ei saa välismaailmast signaali kätte. Ruuter ise kurdab "DSL status: No signal".
Vaatasime ka majas veetud kaablid üle, vedasime ajutiselt uued - ei midagi. Aknast paistab jaotuskapp või muu sarnane loom - ehk viga seal?
Endal mõistus ei võta mida veel proovida.
viimati muutis eyelids 16.07.2021 13:05:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
16.07.2021 12:02:12
|
|
|
eyelids, miks uue tellisid, ega pole juhuslikult paketti vahetanud samal ajal. ADSL -> VDSL vms.?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 12:35:30
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
eyelids, miks uue tellisid, ega pole juhuslikult paketti vahetanud samal ajal. ADSL -> VDSL vms.? |
Oof.
Vanavanematel oli netikiirusega mingi jama. Telia ütles, et neil on võrgu uuendused toimunud. Pakkusid kiirust tõsta 12Mbit -> 30Mbit peale, kuid selleks olevat vaja olnud uut ruuterit. Vana vist ei händli ära vms. Kuid kas see on ADSL vs VDSL maailmast tingitud... jään vastuse võlgu.
-edit-
Thomson TG789VN -> TECHNICOLOR DGA4330
-edit- esmasel uurimisel tundub, et ruuterivahetus oli küll ebavajalik
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
16.07.2021 12:48:47
|
|
|
eyelids, oleks jäänud 12m paketi peale ei peaks ruuterit vahetama. Sama raha eest 30m paketi jaoks on vajalik. Tg789 on prügi ja ei oska vectoringi.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
16.07.2021 12:50:38
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
eyelids, oleks jäänud 12m paketi peale ei peaks ruuterit vahetama. Sama raha eest 30m paketi jaoks on vajalik. Tg789 on prügi ja ei oska vectoringi. |
Kui kiirust tõsteti 12Mbit -> 30Mbit peale siis pole sellest vectoringist midagi kasu. See tuleb mängu 100/200 kiiruste juures.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
16.07.2021 13:09:00
|
|
|
Ju siis ühendus läks jah ADSL pealt VDSL peale. Ja nüüd ADSL enam ei tööta, VDSL veel et tööta.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
16.07.2021 13:13:02
|
|
|
Osiris kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
eyelids, oleks jäänud 12m paketi peale ei peaks ruuterit vahetama. Sama raha eest 30m paketi jaoks on vajalik. Tg789 on prügi ja ei oska vectoringi. |
Kui kiirust tõsteti 12Mbit -> 30Mbit peale siis pole sellest vectoringist midagi kasu. See tuleb mängu 100/200 kiiruste juures. |
Ära aja rumalat juttu. Tee endale selgeks mis on vectoring ja miks seda kasutatakse.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
16.07.2021 14:08:54
|
|
|
Hääkülllll
Toimuski ADSL -> VDSL ümberlülitus mille käigus jäi telia poolne conf poolikuks.
Suur tänu kõigile kes kaasa elasid.
Kuid Telia klienditeeninduselt sain küll täiesti ükskõikse ja "kellegi teise mure" stiilis suhtumise. Kahju, et kliendina pead mitu korda ühendust võtma, ise otsima, uurima ja püüdma lahendada probleeme mille üle sul tegelikult kontroll puudub.
Endale kindlasti Teliat teenusepakkujaks ei vali. Vanavanematele kahjuks jääb praegu Telia sest alternatiivi peale üle minna on neile piisavalt tüütu ja keeruline. Peavad Telia armu peale lootma jääma. Kurb
viimati muutis eyelids 18.07.2021 13:26:34, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
17.07.2021 17:49:17
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
aht0 kirjutas: |
Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks. |
Miks peaksid tunkedes asjapulgad teadma midagi telia kliendiseadmetest? Telial ei ole tunkemehi.
aht0 kirjutas: |
Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul).
|
Telial ei ole mingeid brigaade.
Kliendi juures käib telia enda tehnik.
Seega nad ei saagi sulle mitte midagi muud soovitada, kui et kutsu tehnik.
aht0 kirjutas: |
Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib. |
Jah, sest ta kasutab ADSL paketti, sa saad ka selle mustaga ADSL edasi kasutada. |
Kliendi vaatepunktist: Ühendus on Telia oma, järelikult nussivad sellega samuti Telia(ga seotud) asjapulgad. Pole kliendi asi tuvastada täpset töösuhte juriidikat. Fakt: mööda tänavat käis majast majja (olgu siis "mitteeksisteeriv mitte-Telia") brigaad, kes testis ühenduse ülestulekut.
Lõpplahendus: neti sai tagasi, käis tehnik. Selle eest kasseeriti 2x15 eur. Sita maitse jäi man. Oled äkki kuulnud "õigustatud ootuse printsiibist" - s.t keerate sitta, parandage see omal kulul.
Töötlen esivanemat et saadaks Telia kuradile ja lõpetan ka enda Telia lepingu.
Telia n.ö eelhoiatus rääkis üldse kolmandast kvartalist kui peaks mingid teist ruuterit nõudvat tööd hakkama ja saadeti see mokaotsast muu reklaami vahelt napp kuu varem.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
17.07.2021 18:14:25
|
|
|
aht0, saab ka ilma ropendamiseta
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.07.2021 18:33:43
|
|
|
Kliendi vaatest on iga katkestus bullshit. Olgu siis looduse, koduloomade, näriliste või võrgu uuenduste süü.
Oluline on, et teenusepakkuja on kõik endast oleneva võimalikult hästi teinud ja mõni teeb rohkem kui teine.
Alati on keegi kellel läheb kehvasti, pole isegi mõeldav, et ilma vigadeta läbi saab, näited elust enesest kui viimaseid rally päevi vaadata.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
17.07.2021 18:50:40
|
|
|
aht0 kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
aht0 kirjutas: |
Et konkreetse ruuteriga nett üles ei tule, oli tunkedes asjapulkadele endile üllatuseks. |
Miks peaksid tunkedes asjapulgad teadma midagi telia kliendiseadmetest? Telial ei ole tunkemehi.
aht0 kirjutas: |
Brigaad kes ühenduse taastamisega jändas üks hetk õhtul helistas et "Kutsuge tehnik, pange mingi aeg - praegu neil palju tööd. Visiiditasu on 15eur". Ju hakkas kiire kojuminekuga (7 õhtul).
|
Telial ei ole mingeid brigaade.
Kliendi juures käib telia enda tehnik.
Seega nad ei saagi sulle mitte midagi muud soovitada, kui et kutsu tehnik.
aht0 kirjutas: |
Naabermajas on mingi valge isegi vanem Thomson, seal nett toimib. |
Jah, sest ta kasutab ADSL paketti, sa saad ka selle mustaga ADSL edasi kasutada. |
Kliendi vaatepunktist: Ühendus on Telia oma, järelikult nussivad sellega samuti Telia(ga seotud) asjapulgad. Pole kliendi asi tuvastada täpset töösuhte juriidikat. Fakt: mööda tänavat käis majast majja (olgu siis "mitteeksisteeriv mitte-Telia") brigaad, kes testis ühenduse ülestulekut.
|
Mitte telia asjapulgad ei käi sul ruuterit vahetamas toas, olgu see kell mis tahes, mingit töösuhte juriidikat pole siin.
Ehk jätkuvalt, nad ei saagi sulle mitte midagi muud soovitada, kui et kutsu tehnik.
Kõigepealt raiud, et pole saadetud teadet, siis on häda et miks sellise aadressi pealt on saadetud.
Ei imestaks absoluutselt kui on proovitud ka telefoni teel kätte saada.
aht0 kirjutas: |
Telia n.ö eelhoiatus rääkis üldse kolmandast kvartalist kui peaks mingid teist ruuterit nõudvat tööd hakkama ja saadeti see mokaotsast muu reklaami vahelt napp kuu varem. |
Mitmes kvartal praegu on?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
17.07.2021 19:23:31
|
|
|
Puust ja punaseks, võimalikult väheste sõnadega.
Pole minu enda leping. Saa aru.
Lepinguomanikuni teavitus ei jõudnud kuna saadeti seda muu reklaamipahna (a la "alates kuupäevast x on teil võimalik jälgida kanalit y") vahele. Jah, on tema süü et ta sellelt aadressilt tuleva soga kunagi ammu flägis spämmina aga on ka Telia viga et sellist teadet saadetakse muu pahna vahele. Sellise võimalusega võiks arvestada kümnete-sadade tuhandete klientide haldamisel. Ja jätkuvalt, kui klient ei ole kuidagi teatele reageerinud, saatke see kuradi ruuter talle kasvõi pakiautomaadiga ja pange see 2.99 arvele otsa. Ikka odavam kui kliente vihastada ja tehnikuid jooksutada - kui just kliendilt kolme kümpa lisakskasseerimine ei ole osa "äriideest". Ja ei, 123 ei olnud üritanud eelnevalt helistada, käisin ka lepinguomaniku telefoni kõneajaloo läbi. Siin on koht kus saaksite kliendihaldust arendada paremaks.
Eelhoiatust et just sel päeval nett maha võetakse ei tulnud üldse. Pean silmas e-kirja pealkirjaga "Teavitus võrgu hooldustööde kohta" mida saadab välja tugi@elion.ee. (ääremärkus: ei ole üldse tore viimasel hetkel taielda otsides alternatiivvarianti eelnevalt kellaajaliselt paikapandud Zoomi kõne jaoks).
Mille-kelle asjapulgad siis andsid ukse taga kella ja jändasid ruuteri kallal? Elisa või Tele2 omad või? Brigaadina defineerisin nad puhtalt sp et neid oli rohkem kui üks.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
17.07.2021 19:28:19
|
|
|
tsitaat: |
saatke see kuradi ruuter talle kasvõi pakiautomaadiga ja pange see 2.99 arvele otsa.
|
Naljamees, nii saab telia delfi avauudiseks.....
Aga seda reklaampahna saab lihtsalt vähendada...ei tasu linnukesi toppida igale poole.
Ei kaitse siin teliat, aga ilmselgelt kolises ämber ka kliendi poolel
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.07.2021 19:30:59
|
|
|
Ohh jahh. Ma arvan ikkagi, et kui mõni klient nii kergelt erekteerub, siis ei olegi midagi rohkem võimalik teha.
Siin pole soovitusi vaja anda, aga kui kodanik otsustab Telia leerist lahkuda, siis konkurentide juures plahvatab ta üsna kiiresti
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
17.07.2021 19:39:15
|
|
|
aht0 kirjutas: |
Mille-kelle asjapulgad siis andsid ukse taga kella ja jändasid ruuteri kallal? Elisa või Tele2 omad või? Brigaadina defineerisin nad puhtalt sp et neid oli rohkem kui üks. |
Ei tea.
Sa ütlesid, et jaama vahetati, telial ei ole selliseid inimesi tööl. Töö tellitakse kelleltki kolmandalt.
Keegi kolmas ei pruugi teada mingitest mitte sobivatest ruuteritest mitte kui midagi. Seda infot nad vaadata ka kuskilt ei saa.
Ja kliendi juurde tuppa ka neil asja ei ole.
Ainult juhul kui on mingi rike ja tehnikul mõistus otsas, saadetakse see edasi kolmandale osapoolele lahendamiseks.
Rääkimata sellest, et keegi kolmas peaks kliendiseadmeid kaasas vedama ja/või neid paigaldama vahetama.
Oli mõni telia logo või särgiga tüüp seal või mitte?
Hästi ei tahaks uskuda oli, sest tehnikul mõni ruuter on ikka auto peal ja oleks külge pannud, ning antakse kaheks aastaks tasuta rendile sellise jaama vahetuse puhul.
aht0 kirjutas: |
Telia n.ö eelhoiatus rääkis üldse kolmandast kvartalist kui peaks mingid teist ruuterit nõudvat tööd hakkama ja saadeti see mokaotsast muu reklaami vahelt napp kuu varem. |
Mitmes kvartal praegu on?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
17.07.2021 20:05:48
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Ohh jahh. Ma arvan ikkagi, et kui mõni klient nii kergelt erekteerub, siis ei olegi midagi rohkem võimalik teha.
Siin pole soovitusi vaja anda, aga kui kodanik otsustab Telia leerist lahkuda, siis konkurentide juures plahvatab ta üsna kiiresti |
Elisa saadab küll e-maili, kui on mingid plaanilised katkestused. Rikke korral tuleb SMS, et oleme teadlikud ja lahendame esimesel võimalusel.
Telia kohta ei oska väga kommenteerida, kuna nende kaabliga ühendust pole kasutanud. Samas mobiilsega küll mingit paberist pahna postkasti ei tule. Arved tulevad e-posti ja üliharva kui Telia poolt mingit reklaami tuleb.
Samas eks ta ole, nii mõnigi eeldab, et selle mõnekümne euro eest kuus mis ta teenusepakkujale maksab, on tal personaalne tehnik kes on 7x24 valmis hüppama kui mõni pisemgi probleem tekib. Reaalsuses maksab selline SLA muidugi kordades rohkem kui kodukasutaja teada tahab.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.07.2021 20:17:24
|
|
|
napoleon, Sa oled midagi maha maganud, Telia saadab smse, meile, teeb kõnesid varakult ette vastavalt teemale. Elisa on sellest ainult õppinud. See on 100% kinnitatav.
Telia puhul on tehnik garanteeritud 48h tööpäeva jooksul, erandkorras on selle aja ületamisel teenuse tasu mahaarvamine kui rike on teenusepakkuja osas.
Sellist lahenduse aega ei paku ükski konkurent.
Hetkel, arvestades äikest, läheb aeg kindlasti lõhki kuid rike on kliendi põlenud ruuteris enamasti.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
17.07.2021 20:36:53
|
|
|
Ma võin kinnitada indrpo, väiteid, teavitusi tuleb liigagi palju.... keskmisele AHV'ile
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
BTK0
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
18.07.2021 01:39:06
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Ma võin kinnitada indrpo, väiteid, teavitusi tuleb liigagi palju.... keskmisele AHV'ile |
Puhast huumorit siin jagub!
Edit: Nagu eelnevates postitutes mainitud, siis Telial 100%, võrreldes teiste teenusepakkujatega, aga küll teised õpivad.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
18.07.2021 11:14:39
|
|
|
aht0 kirjutas: |
Lepinguomanikuni teavitus ei jõudnud kuna saadeti seda muu reklaamipahna (a la "alates kuupäevast x on teil võimalik jälgida kanalit y") vahele. |
See a la "alates kuupäevast x on teil võimalik jälgida kanalit y" ei ole reklaam. See on konkreetselt teavitus, mitte reklaam. Neil on lepinguline kohustus sellistest muudatustest ette teavitada.
aht0 kirjutas: |
Jah, on tema süü et ta sellelt aadressilt tuleva soga kunagi ammu flägis spämmina aga on ka Telia viga et sellist teadet saadetakse muu pahna vahele. |
Kokkuvõttes siis pmst räuskad firma suunal, kes on oma osa korrektselt täitnud, kuigi "ise tegi" süüdi, kui spämmiks märkis. Ehk siis nagu eelpool kahtlustasin. Vedas, et arved kohale tulid, sest GMaili spämmifilter on üpris agressiivne ja efektiivne ning tõmbab sama domeeni kirjad kõik maha.
Betamax kirjutas: |
Kui arved tulevad igakuiselt e-postile, siis tulevad ka teavitused, kui need mingil põhjusel rämpsposti pole läinud ja kuna GMailil on näiteks see kaust vaikimisi peidetud, siis ei pruugigi selle olemasolust teada.
Seega, kontrollige oma andmed iseteenindusest üle. |
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
bsd04
HV vaatleja
liitunud: 22.06.2007
|
18.07.2021 20:28:43
|
|
|
Pärast 10/2 -> 100/25 paketivahetust (DG200A) on hakanud SSH ühendused erinevatesse (Eesti) sihtpunktidesse lollaka järjekindlusega 3-4x päevas maha koolema. Tmux avitab aga tüütu ikkagi. On see tuntud häda?
Teine häda, DG200A jätab väga sageli peale külma rebu e. toitenupu kasutamist wifi raadio sisse lülitamata. Sageli ei saa seda isegi seadme haldusliidesest sisse lülitada, kuid Telia tehnilisel toel
õnnestub see alati ja peale seda saan minagi haldusliidesest sisse-välja klõpsida... kuni järgmise korrani. Sama häda oli nii enne kui peale softi uuendamist.
Kolmas on lihtsalt fakti konstanteerimine: Telia tehniline tugi soovitas wifi häda tõttu seadme välja vahetada. Anti uus DGA4330 ja järsku tekkis iseteenindusse seadme üür mida varem polnud. Selgus,
et mul jookseb seadme renditasuta rendi periood pikkusega 2 a. ja see jäi kuidagi tähelepanuta. Palun aru saada, et ma ei kleebi silte kuid on kahtlane, et taolist infot klienditeenindajale ei kuvata.
DGA4330 tagastasin, jääkväärtusega väljaost paari kuu pärast on ratsionaalsem, eriti siinset teeninduspiirkonda arvestades.
|
|
tagasi üles |
|
|
|