Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tint
HV veteran
liitunud: 26.01.2003
|
14.12.2020 11:27:46
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Tint kirjutas: |
sigakoer kirjutas: |
Immersioon ja muusika on kõige kõvemad plussid minu jaoks siiani. Maailm on pisiasjadeni viimistletud ja ilus. Kasvõi ainuüksi autod, mis on üks ägedam kui teine ja sisugi pisiasjadeni disainitud ja tehtud.
Teisest küljest, ma küll ei oska nii vara veel öelda, aga võib-olla kulutasid nad selle ilu ja tehnoloogia peale just liiga palju aega ja raha. |
Just. Ja kui kuhugi juhtud sõitma, avastad, et teed tühjad. Vaatad selja taha ja näed autosid spawnimas. Eriti kõva next game.
Mäng võib ju olla hea, kuid bugisid ja glitche on palju, täishinda see küll väärt ei ole |
Kui see auto rida sulle ekraani peal lähedale sõidaks tapaks see su FPS-i täiesti ära. See oli mõne programmerija karvane käsi mis need autod kustuma pani. Või te arvate tõesiselt, et mängu tekib selline viga mis kustutab liiga lähedale sattuvaid autosid ? Tõsiselt ? |
Millest sa jahud? Kirjutan, et tee on tühi ja taha vaadates autod spawnivad tee peale. Antud juhul fps ei mängi üldse rolli. Glitche on nii palju, et see pole enam naljakas.
Siin on veel üks fpsi näide, et masinat kooma ei tõmmataks.
Spoiler
viimati muutis Tint 14.12.2020 12:50:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
14.12.2020 11:32:19
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
14.12.2020 11:39:28
|
|
|
Müts maha CDPR ees. Mäng on ilmselt mingites versioonides totaalselt piixus, kuid annavad võimaluse raha tagasi saada (for digital copies, at least). Hetkel ei meenu konkreetne näide, aga mingi teine developer andis ka välja bugise mängu ja keeldus raha tagastamast. Neid näiteid on isegi palju
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Sants
HV veteran
liitunud: 31.08.2014
|
14.12.2020 11:45:45
|
|
|
Mängisin ca 13h ja pole reaalselt vist mitte ühtegi visual glitchi näinud..
Mängisin RTX 3090ga 4k peal, põhimõtteliselt punn põhjas. Ultra preset, Raytracing - medium, DLSS - Quality.
_________________ Lehtplastiku painutus, casemod, vesijahutus. Küsi julgelt!
Valmistan sleevitud ja tavalisi ATX kaableid!
Tehtud tööd -->> https://www.facebook.com/SantsCustomDesigns/ ja https://www.instagram.com/santscustoms/ |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
erik911
HV kasutaja
liitunud: 08.10.2003
|
14.12.2020 11:52:34
|
|
|
Kui siis vaid mõni fps tuleb juurde. Ütleks, et pigem on mõju 0
|
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
14.12.2020 13:02:44
|
|
|
Tomshardware testis ka seda AMD CPU fixi ja andis 5600X'l ja 3600X'l juurde 20% perfi!
https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-amd-ryzen-performance-bug-fix-testing
Spoiler
5950X omanikel pole mõtet peale panna:
Again, the Ryzen 9 5950X runs slower with the fix applied - and that occurs at all resolutions except 4K, where the results fall within the margin of error due to a graphics bottleneck. Regardless, it's the fastest chip in our test pool by a large margin, so it doesn't need much help.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
14.12.2020 13:13:01
|
|
|
link
Päris kõva graafika ikka konsoolidel
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
fgth
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.08.2004
|
14.12.2020 13:23:01
|
|
|
wirx kirjutas: |
link
Päris kõva graafika ikka konsoolidel |
OG PS4 raud juba 10a vana ka, sealt polegi midagi oodata
Pro ja X eelmises genis veel enamvähem rabelevad välja selle mänguga
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
andreL
HV kasutaja
liitunud: 25.08.2009
|
14.12.2020 13:44:31
|
|
|
Eks nad ise lasid ennast jalga, kui otsustasid base last-gen konsoolidel mängu välja lasta, nüüd lappigu.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
14.12.2020 13:49:44
|
|
|
AlvinL kirjutas: |
Müts maha CDPR ees. Mäng on ilmselt mingites versioonides totaalselt piixus, kuid annavad võimaluse raha tagasi saada (for digital copies, at least). Hetkel ei meenu konkreetne näide, aga mingi teine developer andis ka välja bugise mängu ja keeldus raha tagastamast. Neid näiteid on isegi palju |
Selles osas on see arendaja mõistlik. Bugisid on palju. Ma olen mitmeid kordi pidanud autosave'ist loadima uuesti mängu, kuna questi ei saanud edasi teha. kas NPC objekt jääb kuhugi kinni ja ei saa lasta või hakkab respawnima ja ei saa lasta. Mul on tavaks ka ise iga väikse aja tagant enne uue missiooni alustamist ka manuaalselt salvestada, sest kunagi ei tea ette kus nüüd kinni jääb. Kõige naljakam oli see koht kus pidi autos turretiga lendavaid droone nottima. Üks drooni maandus tee kõrvale silla alla ja missioonis npc juhib autot ja see tegi ringsõite lõpmatuseni kuniks kõik droonid on maha lastud aga viimast ei saa lasta kuna ei ole nähtav.
Silma jäid just vedeliku animatsioonid. Need on küll aastast vist 2010 vms. NPC kallab pudelist jooki endale suhu ja enamus läheb suust täitsa mööda ning jookseb läbi keha osaliselt lihtsalt maha
Just väiksemad objektid ja nende renderdus ning tekstuurid ongi kõige raskem vaadata kui kehvalt on tehtud. Selgelt näha, et rõhku on pandud igasugu peegeldustele, varjudele, lightmaps jne. Objektid on ikka päris kurb vaatepilt nagu oleks tehtud eelmise põlvkonna konsoole silmas pidades.
viimati muutis Zonerman 14.12.2020 13:55:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
14.12.2020 13:50:15
|
|
|
Mul on siiamaani suht hästi läinud, ainult 1 bug on silma jäänud. Kui istud aknalaual ja kui kaamera pildi üle võtad, siis tagasitulekuga oli tegelena seina sees kinni ja aitas ainult reload.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
14.12.2020 13:57:32
|
|
|
LKits kirjutas: |
Mingeid kindlaid tweake, kuidas vanema videokaardiga 1050 TI saaks korraliku performance? Mingid "tänapäevased" featuurid välja lülitada ning mitte nii olulised sisse jätta? |
Vaevalt küll, sellel on vaid 4G mälu ning kiirus oli juba siis 3-4 korda aeglasem kui sama perioodi tippkaardil 1080 Ti.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
14.12.2020 14:07:28
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Tomshardware testis ka seda AMD CPU fixi ja andis 5600X'l ja 3600X'l juurde 20% perfi!
https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-amd-ryzen-performance-bug-fix-testing
Spoiler
5950X omanikel pole mõtet peale panna:
Again, the Ryzen 9 5950X runs slower with the fix applied - and that occurs at all resolutions except 4K, where the results fall within the margin of error due to a graphics bottleneck. Regardless, it's the fastest chip in our test pool by a large margin, so it doesn't need much help. |
kuidas selline asi saab qa-st läbi minna on ikka päris arusaamatu. ma saan aru, et laia hulka riistvara ei saagi testida aga ryzeni prosed? mind päris huvitaks, mis selle asja tehniline taust on. ma saan iseenesest aru, et füüsiliste tuumade peale suunata koormus on efektiivsem aga arvestades cyberpunki üsna korraliku cpu-vajadust miks selline käitumine hardcoded-ish on? 5950x veidi aeglasem tulemus fixiga on täiesti loogiline - selle 16 tuumast on küll ja veel ning smt-tuumade koormuse all hoidmine laseb kõigi eelduse kohaselt nii veidi kõrgemale boostida kui ka muid efekte nagu parem cache haldus.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
14.12.2020 15:39:51
|
|
|
Ma ei tea jah, see GPU fix ja CPU fix on ikka paras ulme. Suvaline inimene sisuliselt fixib paar päeva peale mängu launchi mingi 5+ aastat arenduses olnud mängu ära
Normull. Võiks terve koodi vabaks lasta ning tuleks community asju ja fixe peale nagu GTA V'l praegu. Asjad saaks ka vist kiiremini lahendatud kui in-house CSProjekti enda poolt
See on ikka omaette tase 2D autod... Next gen game
Samas ei ole ära toodud mis graafika sätteid kasutas, võibolla modis ise mingit faili, et sellise iluduse sai.
Spoiler
viimati muutis Viilutaja 14.12.2020 15:46:04, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
14.12.2020 15:41:14
|
|
|
lasti mingi bulldozeri optimization asjaga executable kokku?
ma tegelikult usun, et cdpr tehnilised hädad paari kuuga suures osas ikkagi ära parandab.
aga noh, sellise profiiliga release...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
14.12.2020 15:54:13
|
|
|
Video postitaja nimi on - Mods and emulators
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
14.12.2020 16:19:17
|
|
|
erik911 kirjutas: |
Rõvedalt katki - profiili masinaga pole mingit vahet, mida graafika sätetes muuta. Resolutsioon täiesti miinimumi või maksimumi FPS on ikka ~50. RTX väljas või sees FPS ikka ~50. |
Kellelgi teisel ei ole niimoodi katki, seega asi sinu lokaalses masinas. See fps värk viitab, et sul on CPU bottleneck. Mis paneb küsima, et kas tõesti sul 3600X on paaris DDR 2133MHz mäludega? Kui on, siis ei imesta millegi üle. Ryen 3600X tahab 3200MHz mälusid suht minimaalselt ja optimaalseks perfiks peaks need olema 3600MHz CL16.
Enda kogemustest nii palju, et RTX 3060 Ti masinas ja mängin 3440x1440 ilma ray tracinguta ja DLSS Quality sees. Üldiselt Ultra seaded, aga Digital Foundry optimisatsioonidega. FPS jookseb seal 60-80, G-sync sees ja elu üsna mõnus. Ray tracing peale visata siis saab sellist jõnkadi-jõnkadi mitte-g-ysncitud 30-35 fps mis tänapäeval ei rahulda muidugi kedagi peale konsoolimängurite.
_________________ WoT Stats Twitch Stream
viimati muutis erick 14.12.2020 16:34:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
14.12.2020 16:19:33
|
|
|
Viilutaja, "2D autod" on selline tore asi nagu impostors.
Kasutatakse vägagi paljudes mängudes. Tegu on LOD optimeeringuga.
Kui mängus sees suudad tuvastada, et tegu on 2Dga nagu seal videos siis on see kindlasti bugi. Aga kui tüüp modis ise mängu, et sellise tulemuseni jõuda siis on see täielik nonissue.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Gideonic
HV vaatleja
liitunud: 09.03.2020
|
14.12.2020 17:02:25
|
|
|
Muideks siin projektis on olemas enamik ülal äratoodud fixe (koos confifailiga kus saab ühekaupa neid sisse/välja lülitada).
Projekti omanik uuendab seda väga kiirelt (täna juba tulnud üksi v0.3.0 -> v0.5.2). Et soovitan silma peal hoida. How to install:
https://github.com/yamashi/PerformanceOverhaulCyberpunk/wiki
londiste kirjutas: |
lasti mingi bulldozeri optimization asjaga executable kokku?
ma tegelikult usun, et cdpr tehnilised hädad paari kuuga suures osas ikkagi ära parandab.
aga noh, sellise profiiliga release... |
Iseenesest nõus, et sellise profiiliga mängus selline vigade aste (eriti konsoolidel) on ikka lubamatu ja saaks paremini.
Samas ma usun, et viimase paari kuu meeletu tamp on omakorda ka üks põhjusteks, miks neid vigu nii palju sees on.
Varemgi näinud IT projekte, kus arendajaid piitsutatakse nui-neljaks metsikute ületundidega, et kõike korraga fikseeritud tähtajaks valmis saama (ja mitte lühidalt vaid kuude viisi).
Kui asi on hetkel juba väga bugine, tehnilist võlga omajagu all jaa on miljon "liikuvat osa" mida korraga korda teha üritatkse siis nii ta läheb. Tehti ju parandusi kõikvõimalikele platvormidele korraga nn mopeedist superautoni (Xbox One kuni Top End PC). Siis pole sugugi üllatav et kellegi täiendus ühes kohas lõhub midagi ära mujal. Mida ambitsioonikam projekt seda hullem (sest piltilikult, "keerukus kasvab ruudus").
Kõige lihtsam seda jama vältida oleks ilmselt olnud eelmise generatsiooni konsoolidele asja üldse mitte teha, või vähemasti mitte release'ida PCga samal ajal. Aga no arusaadavalt surve aktsionäridelt jõuludeks asi valmis saada pidi olema astronoomiline.
Laias plaanis tundub et põhirõhk pandi medium to high-end PCdele. Minul näiteks Ryzen 3700x ja Radeon 6800'ga mingeid erilisi probleeme pole olnud, isegi auto-settingud mis mäng ise peale pani (1440p ultra) olid täpselt õiged. Pisiasju loomulikult füüsikaga, üks väga minor graafiline glitch ühes missioonis jäi ka silma. Aga ei ütleks et hullem kui Witcher 3 at launch (minu jaoks)
|
|
tagasi üles |
|
|
erik911
HV kasutaja
liitunud: 08.10.2003
|
14.12.2020 17:24:40
|
|
|
erick kirjutas: |
erik911 kirjutas: |
Rõvedalt katki - profiili masinaga pole mingit vahet, mida graafika sätetes muuta. Resolutsioon täiesti miinimumi või maksimumi FPS on ikka ~50. RTX väljas või sees FPS ikka ~50. |
Kellelgi teisel ei ole niimoodi katki, seega asi sinu lokaalses masinas. See fps värk viitab, et sul on CPU bottleneck. Mis paneb küsima, et kas tõesti sul 3600X on paaris DDR 2133MHz mäludega? Kui on, siis ei imesta millegi üle. Ryen 3600X tahab 3200MHz mälusid suht minimaalselt ja optimaalseks perfiks peaks need olema 3600MHz CL16.
Enda kogemustest nii palju, et RTX 3060 Ti masinas ja mängin 3440x1440 ilma ray tracinguta ja DLSS Quality sees. Üldiselt Ultra seaded, aga Digital Foundry optimisatsioonidega. FPS jookseb seal 60-80, G-sync sees ja elu üsna mõnus. Ray tracing peale visata siis saab sellist jõnkadi-jõnkadi mitte-g-ysncitud 30-35 fps mis tänapäeval ei rahulda muidugi kedagi peale konsoolimängurite. |
Kui vaadata kohalikku konnatiiki siis vast tõesti. Samas näiteks redditist sama cpu+gpu on samuti probleeme olnud.
|
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
14.12.2020 17:36:11
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Tomshardware testis ka seda AMD CPU fixi ja andis 5600X'l ja 3600X'l juurde 20% perfi!
https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-amd-ryzen-performance-bug-fix-testing
Spoiler
5950X omanikel pole mõtet peale panna:
Again, the Ryzen 9 5950X runs slower with the fix applied - and that occurs at all resolutions except 4K, where the results fall within the margin of error due to a graphics bottleneck. Regardless, it's the fastest chip in our test pool by a large margin, so it doesn't need much help. |
Ryzen 5 3600, sain ka FPSi juurde. Settingud high/ultra, RTX ON ja DLSS performance ning jookseb kenasti. 20h mängitud, võtan ikka suht aeglaselt. Õpin hackimist, teen juhuotsadega raha, et modde jms osta. Vahepeal teen main story missioone ja side job'e peale mida alati lähen nö koju, et kott tühjaks teha, craftida ning lugeda journalit. Avastamist on veel palju, pole eriti sellest esimesest linnaalast välja saanud. Pole veel paremat emotsiooni saanud sellise "true RPG-d" stiilis mängides.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
14.12.2020 19:40:13
|
|
|
erick kirjutas: |
erik911 kirjutas: |
Rõvedalt katki - profiili masinaga pole mingit vahet, mida graafika sätetes muuta. Resolutsioon täiesti miinimumi või maksimumi FPS on ikka ~50. RTX väljas või sees FPS ikka ~50. |
Kellelgi teisel ei ole niimoodi katki, seega asi sinu lokaalses masinas. See fps värk viitab, et sul on CPU bottleneck. Mis paneb küsima, et kas tõesti sul 3600X on paaris DDR 2133MHz mäludega? Kui on, siis ei imesta millegi üle. Ryen 3600X tahab 3200MHz mälusid suht minimaalselt ja optimaalseks perfiks peaks need olema 3600MHz CL16.
Enda kogemustest nii palju, et RTX 3060 Ti masinas ja mängin 3440x1440 ilma ray tracinguta ja DLSS Quality sees. Üldiselt Ultra seaded, aga Digital Foundry optimisatsioonidega. FPS jookseb seal 60-80, G-sync sees ja elu üsna mõnus. Ray tracing peale visata siis saab sellist jõnkadi-jõnkadi mitte-g-ysncitud 30-35 fps mis tänapäeval ei rahulda muidugi kedagi peale konsoolimängurite. |
mis puhul sul 30-35 gsyncimata on? gsync peaks töötama ju 1 fps kuni max Hz.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
|